Gå til innhold

Må opp i vekt... beste måten? ( Se Her Vær Så Snill )

Anbefalte innlegg

Du er jo ikkje akkurat gammel nokk til å begynne med ett skikkeli treningsprogram med vekter... Det er ikkje akkurat so jævla lett å komme opp med ett program som du berre bruker kroppsvekten din på...

Prøv å google :

Bodyweight trainingprogram

Bodyweight Training

Etc...

Fant denne her her på under 1 minutt... : http://www.combatfitness.co.uk/

Endret av Klovny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjeder meg litt og tenker jeg skal bare slenge inn det jeg spiste idag (hvis jeg kommer på det) og høre om jeg spiser helt feil mat og greier :p

Frokost: 5 Brødskiver med rikelig smør (vita) og baconost - 1 glass h-melk

1 pose med doc halslinser

skolen: 0.5 liter med sjokolademelk, 1 muffins og 1 hobby sjokolade ^^

middag:(kl. 15.00 hjemme hos oss :p) 3 Polarbrød med baconost og kjøttkaker på xD (6 kjøttkaker til sammen) - 2 glass vann

et par never me cashewnøtter og peanøtter mellom <3

lunch:(kl. 18.00 med oss :p) 3 polarbrød extrem (for fiberen sin del) med peanøttsmør. + 2 glass h-melk

Mer nøtter ^^ + vann

Kvelds: 2 ostesmørbrød (4 brødskiver til sammen) med vossafår, ost, ketchup og oregano på. + 2 glass h-melk

Rent "Kjede" innlegg men klag på det hviss dere vill :p - have fun

Endret av NeW_PrO
Lenke til kommentar

Vet ikke helt :p det er ikke jeg som regner antall kcal som jeg får i meg per dag... Det er jobben til ernæringseksperten min xD jeg vet sånn halveis hvordan jeg gjør det, men bryr meg ike så veldig om det :p

så hva syns du om mitt gjennomsnittelige kosthold? :D

Lenke til kommentar

Hehe, okei. ^^

Nei, kostholdet ditt er nesten verre enn mitt. Jeg driver også å går opp i vekt (13 år, 163 høy, 41kg)

etter en lang, stygg og jævlig periode med anoreksi. Ligger på ca. 3000 kcal dagen, og gomler i meg

nøtter nå. :)

Lykke til med vektoppgangen. ;)

Lenke til kommentar

Det er så sinnsykt varierende fra dag til dag, men jeg kan iallefall si at det går mest i sunne ting. ^^

Nøtter, frukt, mager kesam, grønnsaker, kylling, ris ++

Jeg må spise enorme mengder for å komme opp i 3000 kcal, når jeg spiser såpass sunt,

men jeg liker det. :)

Lenke til kommentar

En ting til - når jeg har så manges oppmersomhet. Er det normalt å ha bulemage hele tiden? Jeg går med det hele tiden men det kan ha noe å være med at jeg spiser ofte... Mendet er veldig ubehagelig så jeg hadde blitt veldig glad om noen kom og sa: "Nei det går over om en måned!" eller noe i den dur :p

Lenke til kommentar

ang bulemage hjelper det å gå helt rett i ryggen, bare stå forran speilet og se når ryggen er helt bein også prøv å tenk litt på det når du er ute og går, sitter eller ligger. Ikke bli helt nazi på det, begynn forsiktig.

Bulemagen er ett tegn på at du driter mindre enn du spiser. Eller spiser for lite, som i afrika.

Lenke til kommentar

Jeg ligger på 2-3000 i overskudd på en dag, burde egentlig kutte ut noe mat, men spiser bare når eg e sulten, og bare sunt. Veier også bare 60 kilo. Men ville nok vært lurt å ikke gå forlangt over 1000, mellom 500-1000 vil være en grei grense.

Helst under 800, ellers blir bare bare det liggende masse mat i tarmene og magen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...