Kazumo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg bruker FastGain av Tech Nutrition. Den er veldig bra på smak, og har til og med smaksgaranti http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=562 Endret 19. januar 2009 av Phase Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Takk for tipset! Edit: Blir nok for dyrt å brenne av 300 gram pulver daglig Men er det virkelig bra å få i seg så mye av det der, med tanke på at det er 20% sukker? Endret 19. januar 2009 av Havard_92 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg ville definitivt gått for Proteinfabrikken sin gainer. Den er bedre og billigere. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er TN sin: Næringsinnhold 100 gram* Energi 405kcal / 1696 kJ Protein 20 g Karbohydrat 67 g - hvorav sukker 20 g Fett 6,5 - hvorav mettet 0,4 g Her er PF sin: Næringsverdi Pr servering (125g) Pr 100g Energi 485 Kcal (2061 Kj) 388 Kcal (1649 Kj) Protein 31,0 g 25,0 g Karbohydrater 79,0 g 63,0 g Hvorav sukkerarter 12,5 g 10,0 g Fett 2,0 g 1,6 g Kolesterol 50 mg 40 mg Kostfiber 2,0 g 1,6 g Natrium 0,09 g 0,07 g Kalsium 550 mg 440 mg Du betaler 235 kr hos Tech Nutrition per kilo Gainerpulver. Og du betaler 133 kr per kilo gainer pulver hos pf. pf-sin gainer (Big Mass) er tilsatt omega 3-6-9 og de beste proteinkilder, topp kvalitet. jeg har smakt både jordbær og sjokolade. jeg anbefaler jordbær, den er god, kan ikke sammenlignes med smaken på pf sine proteinbøtter, whey tech, whey osv. gaineren smaker helt annerledes. sjokoladesmaken smaker akkurat som kakefyll du har på sjokoladekaka, den er god i begynnelsen men man blir lei av den fort. enda billigere får du pf sin gainer hvis du kjøper den i storhandel (4 bøtter i slengen) da betaler du bare 116 kr per kilo. og har du 25% rabatt kortet så betaler du bare 87 kr per kg gainerpulver. greit hvis du kjøper så mange bøtter i slengen, så blir det litt annerledes, men se nå på prisforskjellen TN og PF: 235 vs 87 kr. og pf sin er bedre i tillegg. Endret 19. januar 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Takker! 133 pr kg var bedre Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, jeg har greid og holdt meg over 3000 kcal i det siste jeg har jeg vært flink ? ^^ Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men du bør ta skikkelege armhevingar, han juksa og strekte ikkje ut armane heilt. Han juksa ikke det der var bare tungere. da trener du triceps. brede så tar det mer på bryst og triceps. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, jeg har greid og holdt meg over 3000 kcal i det siste jeg har jeg vært flink ? ^^ Hva med vekten? Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Vekten ligger på 48 akkurat nå.. det går sakte men sikkert Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men du bør ta skikkelege armhevingar, han juksa og strekte ikkje ut armane heilt. Han juksa ikke det der var bare tungere. da trener du triceps. brede så tar det mer på bryst og triceps. Jeg vil tro at han snakker om å strekke dem ut i dybden, ikke i bredden. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Det er en ting jeg ikke er helt fornøyd med... Jeg har begynt å komme meg opp i vekt, og jeg vet nå hvor mye jeg skal ha for å gå opp, MEN det jeg har spist for å fått opp tallene på kalorier er BARE usunnt! sjokolade, kjeks, osv... Så jeg lurer på om noen av dere kunne hjelpe meg å sette opp som en... "diett" for å gå opp? Har sett mange andre som har gjort det i forskjellige forum og sånnt, og lurer på om det finnst en side som jeg kan gjøre det på? nå snakker jeg avansert, ikke iform sin eller noe.. Jeg har prøvd meg fram og har funnet ut at jeg trenger ca. 2800 - 3000 kcal for å legge på meg litt under en kilo på en uke, det syns jeg er greit nok, for det skal vel være sånn ca. 1 kg i uken right? Det hadde også vært bra om noen av dere kunne sette opp en "diett" for meg for å nå 2800 kalorier (litt sunnt (og kaloririkt) snacks og da plis ^^) Setter pris på alle som bryr seg Endret 25. januar 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da jeg skulle gå opp i vekt etter å ligget meget lavt, så gikk jeg til min vanlig rutine. Spis 5 ganger om dagen, å varier det litt etter hva du selv føler at du trenger av næring og energi. Det virket på meg, og jeg forbrenner EKSTREMT fort. Jeg var 18år, 185 cm høy og veide 68kg. Det var en skremmende periode, men grunnen til det skal jeg ikke gå nærmere inn på =) Lykke til i vertfall, håper du finner veien ganske snart =) Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Tusen takk for gode ord jeg prøver å spise så hyppig jeg kan, men det er ganske vanskelig : jeg har forstoppelse... magen står 30 cm mer en vanlig utover og jeg føler meg som en ballong... viss noen har noe råd værsåsnill å gi meg dem!!! anyways, takk Endret 25. januar 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Rømme eller yogurt hjelper på fordøyelsen, innta et surnet melkeprodukt i kanskje noen dager. så vil det løse seg tror jeg i vertfall =) Nok en gang lykke til =D Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg misforstod visst symptomene, det er Rotavirus jeg har fått, Diare og ekstrem kvalme, så jeg har fått i meg langt ifra nok mat for å legge på meg de siste dagene nå... Men takk for omtanke og råd =) Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har også hatt det forjævligt de 2 siste ukene. En liten virusjævel vil ikke gi slipp, og jeg har lugget i senga mye. Har hoppet over massevis av måltider på grunn av sykdommen. Nå er nå formen bedre, og jeg var på skolen. Likevel er ikke matlysten helt på topp. Har gått ned halvparten av det jeg klarte å gå opp. Neste uke begynner jeg med ekstra nye mat. Var så nære 60 KG, så gikk jeg ned 3,5 KG. Damn så kjedlig. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kan si meg helt enig der ja men visst det var det samme som jeg du hadde, så kan du trøste deg med at det var ikke i fettprosent du gikk ned - det var i væskeprosent Alt det samme sjer visst med oss xD Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ok, her er ett enkelt råd... Drikk 4L H-melk hver dag, da ligger du på 2400-2700kcal berre av melken, og så eter du i tillegg. Skaff 2400-2700kcal gjennom melken ( 4l h-melk ) Skaff 800-1500 gjennom mat. Du kommer til å legge på deg som ein jævel, viss du forbrenner 2250kcal hver dag som du sier:P Men begynn og tren ellers blir det jævli med fett, viss du ikkje alle rede trener. Som sagt tidligere i tråden, så er svømming jævli bra for deg, trener stort sett hele kroppen;) Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Beklager, jeg greier ikke noe svømming med at alle peker og sier: "FY FAAN DU ER BLITT TYNN!!" men hadde det gått an å funnet noe slags "bodyweight workout" som du faktisk fikk muskler og ble sliten av? Det er mitt store spørsmål akkurat nå.. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 +40 situps istedenfor 30 sekund med armhevinger, 25 armhevinger -alle fot-øvelsene på grunn av at jeg går og står veldig mye ellers alt dette hver dag - Gi meg tilbakemelding om jeg burde ta annenhver dag, ta det lettere/tungere, jeg er åpen for alle forslag, og LOVER og ikke bli nebbete og prøve å forstå så godt jeg kan + at jeg ligger på ryggen med føttene oppe og overkroppen oppe, mens bare korsryggen tar nedi gulvet, i 30 sekund + at jeg ligger samme stillingen, mens jeg svinger føttene over, under hverandre i 30 sekund Er dette noe som helst vits i? jeg føler ikke at det har hjulpet det grann... Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Drop Sit-upsene... Begynn med stabiliserings øvelser. Still deg inn i push-up stilling slik at du er utstrekt ( Oppe ) og så tar du vekk den ene armen, strekker den ut til siden. Gjør dette i 10 sekunder x 3 på hver arm. Viss det blir for lett så tar du hånden litt lenger fram. ( Ryggen skal være rett ) Still deg foran sengen, ta tak på sengekanten, så går du litt bakover mens du støtter deg på sengekanten, så går du så langt bak at det begynner å bli litt tungt. ( Ryggen skal være rett, ikkje la den henge, hold den oppe) Viss du har tilgang til ei trapp, eller ei basketball korg eller noe sånt, så kan du gjo gjøre Pull-Up med smalt eller bredt grep. Ta knebøy på ett ben, bra balanse trening. Endret 30. januar 2009 av Klovny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå