NeW_PrO Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ok, takker for svar fra proffer her Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nå fikk jeg faktisk ikke sett den delen av videoen hvor han tar armhevninger, men regner med at du mener han tar smale pushups i skulderbredde - og det er langt fra juks, det er det f.eks militæret baserer seg på, der tar du ikke armhevninger med bredt grep, men i skulderbredde nei det han gjorde var å ikkje strekke armane heilt ut sånn at han ikkje fullførte armhevinga før han gjekk på neste armheving Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ahh, sånn ja, trodde du mente han hadde smalere grep jeg.. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Men når dere ser på treningsprogrammet... syns dere det blir for lite med 2200 kcal hver dag da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men i helvette! Skal du ikke gå opp i vekt da? Med trening kan du ikke legge deg på 2200kcal om dagen! Du er umulig :/ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Spis hver 3 time. 6-8 måltider om dagen, gjerne litt linfrøolje til hvert måltid. Kjøp gjerne en gainer! Lykke til. Endret 2. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 si meg hvorfor han skal spise 6-8 måltider om dagen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er lettere å få i seg mye mat når du spiser mange måltider. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 tja det er det delte meninger om, nå er ikke 2200 kcal veldig mye. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 For noen er det mye. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja men ser ikke helt den greia med 3 timer, absolut ingen spesiell grunn til det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 si meg hvorfor han skal spise 6-8 måltider om dagen? Jeg må det, om jeg ikke gjør det, kan jeg si at det er umulig å få i seg 3000kcal. Har ikke sjangs med 3 måltider. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dette kan vær nyttig, veier personlig rundt 60-65 kg og er 1.75. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 ok ok ok! jeg skal øke! det er bare det at det er så vanskelig å få i seg så mye.. magen min har ikke begrenset med plass og jeg har jo ting jeg skulle jort jeg og så jeg har ikke alltid tia til å spise hele tiden, sorry... Men jeg skal nokk prøve med en gainer, takk for tipset Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 ... Det er bare en ting jeg lurer på angående den kalkulatoren på iform.no er det slik at hvis jeg sitter og tygger tyggis på skolen i for eksempel 3 timer, skal jeg skrive 3 timer på lage mat, spise da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke vær så nøye.... Vedder på at du ikke klarer å regne ut hvor mange kcal du spiser på en dag uansett. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Enig med bebelicious. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Greit jeg skal ikke være så nøye. Jeg har også forresten gode nyheter jeg hadde ikke veiet meg siden slutten av august - til i går, så ser jeg at jeg har spist godt og trenet regelmessig og gått opp fra 43 - til 46KG Er ikke det bra?! :D:D:D Jeg trenger bare å fortsette som jeg gjør nå Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg må det, om jeg ikke gjør det, kan jeg si at det er umulig å få i seg 3000kcal. Har ikke sjangs med 3 måltider. Styrte en liter hmelk om morgenen sammen med et par spiseskjeer peanøttsmør og 1 ss fiskeolje, styrte en liter hmelk til middag sammen med 400 gram kylling/karbonadedeig, ris/poteter og grønnsaker, styrte en liter hmelk om kvelden sammen med et par spiseskjeer peanøttsmør og 1 ss fiskeolje? Ikke akkurat vanskelig, og du kommer lett over 3000 kcal. Lett. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 njaa... Nå har det seg slik at jeg tar en spiseskje med olje til hvert måltid.. desverre har jeg allergi mot nøtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå