Gå til innhold

Må opp i vekt... beste måten? ( Se Her Vær Så Snill )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå fikk jeg faktisk ikke sett den delen av videoen hvor han tar armhevninger, men regner med at du mener han tar smale pushups i skulderbredde - og det er langt fra juks, det er det f.eks militæret baserer seg på, der tar du ikke armhevninger med bredt grep, men i skulderbredde

nei det han gjorde var å ikkje strekke armane heilt ut sånn at han ikkje fullførte armhevinga før han gjekk på neste armheving ;)

Lenke til kommentar

ok ok ok! jeg skal øke! det er bare det at det er så vanskelig å få i seg så mye.. magen min har ikke begrenset med plass og jeg har jo ting jeg skulle jort jeg og så jeg har ikke alltid tia til å spise hele tiden, sorry... Men jeg skal nokk prøve med en gainer, takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

Greit :) jeg skal ikke være så nøye. Jeg har også forresten gode nyheter :) jeg hadde ikke veiet meg siden slutten av august - til i går, så ser jeg at jeg har spist godt og trenet regelmessig og gått opp fra 43 - til 46KG :D

Er ikke det bra?! :D:D:D:D Jeg trenger bare å fortsette som jeg gjør nå :D

Lenke til kommentar
Jeg må det, om jeg ikke gjør det, kan jeg si at det er umulig å få i seg 3000kcal. Har ikke sjangs med 3 måltider.

Styrte en liter hmelk om morgenen sammen med et par spiseskjeer peanøttsmør og 1 ss fiskeolje, styrte en liter hmelk til middag sammen med 400 gram kylling/karbonadedeig, ris/poteter og grønnsaker, styrte en liter hmelk om kvelden sammen med et par spiseskjeer peanøttsmør og 1 ss fiskeolje? Ikke akkurat vanskelig, og du kommer lett over 3000 kcal. Lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...