Zarn Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, det sveller ut med fuktighet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ok må innrømme at jeg i dag startet vektøkning project x2k - 09 ! Fyrte på med 10 stoore skiver pakka med så mye nugatti og smør at det så ut som en handepose med mat jeg hadde med meg. To flasker sukker brus på styrten m myyyyye vann. Kom hjem, fortsatte med kyling og ris m/ baurnje saus. Noen glass brus. Kanskje en time elelr 2 senere så drakk jeg 5 glass vann på kort tid sammen med en protein bar og protein drikk. Veit ikke om jeg må finne meg en kontor jobb og sette meg rett ned i kjelleren når jeg kommer hjem for og gaine litt MYE vekt her men har en ganske "hard" jobb, blir nesten som en 9 timers treningsøkt. Spiller golf når jeg kommer hjem og i denna varmen forbrenner jeg kanskje enda mer der igjen også. Gått opp ca 2kg i dag bare, og dagen er enda ung Men ærlig talt når det kommer til havregryn ... wtf?! Kanskje det er mye fine ting i mjølla men det er faen meg ikke mat i det, selv når jeg bare sover på skolen så kommer sulten som murstein i hue før jeg har såvidt kommi inn i klasse rommet... For og få noe ut av den grøten må jeg starte og spise en 45minutters tid før en normalt for og få nok mat i skrotten.. fysj ! Foresten noen som kan anbefale Big Mass Gainer hos PF som et fint produkt i min sammenheng? Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hei Tenkte bare jeg skulle si hvordan de går osv... Syns jeg har vært flink som rakkern Veier 54 Kg nå, trener på treningstudio mandag, onsdag og fredag, og har fått en del muskler. Jeg NYTER faktisk hver treningsdag. Har også vokst 2 cm på 2 måneder også så her er det bare å hive innpå! Har faktisk holdt meg unna sjokolade og usunne ting i ferien hit til men greier fortsatt å dekke kaloribehovet med sunne ting. Har også kjøpt meg soya protein pulver... Noe som smaker helt GRUSOMT! Kjøpte det fordi det var det billigste. Tenker på å kjøpe Whey tech neste gang. Noen som vet om den smaker bedre? Når det gjelder magen så har den også kommet seg, og livet er bare en fryd ^^ Endret 17. juli 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Fant denna : http://www.lommelegen.no/336384/onsker-aa-gaa-opp-i-vekt Endret 18. juli 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå