Gå til innhold

Må opp i vekt... beste måten? ( Se Her Vær Så Snill )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde olivenolje, det var helt forferdelig, like før jeg begynte å spy. Men tror kanskje at denne var utgått på dato eller noe, har ikke smakt noe "nytt" :)

Drikker rapsolje jeg, er rent fett det også, med ca. 7g mettet fett. Er HELT nøytralt på smak, men om man ikke takler konsistensen er man jo like langt.

Lenke til kommentar

oljer med 7g mettet fett skal du lete lenge etter! Selv foretrekker jeg å bruke i bakverk vita hjertego oljen. Der er det omega 3, raps olje, solsikkeolje, omega 6 og olivenolje (tror jeg :p)

Er syk for tiden så jeg lagde spelt rundstykker med ost i dag :D (Måtte bare si noe)

Endret av NeW_PrO
Lenke til kommentar
Du går sikkert opp noen kilo av kreatin, men det er mye vann, når du slutter med kreatin så går du ned igjen.

Det stemmer ikke helt at man går ned igjen? Jeg gikk opp 2 kg da jeg tok kreatin.. og har ikke gått ned etter at jeg slutta. Merkelig... :hmm:

Lenke til kommentar

Har ikke lest de siste innleggene pga. har ikke tid!

Jeg fikk opp i vekt ved å spise junk food ofte først, der etter gikk jeg over til salater og proteinrik mat. Trente mye etter fast fooden og alt fette ble omdannet til muskler på null '','' niks.

verdt et forsøk pluss at du nyter det skikkelig!

Btw, er litt vanskeligt å kutte ut fastfooden i starten fordi du blir som oftest litt avhenging av det :love:

Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort framskritt! Jeg har lagt på meg så mye at sixpacken er nesten helt borte :O (ikke at det er noe mål da men..) I will miss you! xD

Det er ikke six-pac det heter, men skin-pac. For å få Six-pac må du trene magen mye. Skin-pac er noen "streker" på magen når du har så lite fett på magen at magemusklene blir fremhevet. Det er egentlig samme muskel, bare at på skin-pac har du slanket deg for at de skal vise, og på six-pac har du trent for at de skal vise.

Lenke til kommentar

Er riktig det du sier O=Cheddar men for å få muskler på man ligge på overskudd, altså man vil få et fettlag. Uten å ta vekk dette fettlaget har det ingenting å si hvor mye man har trent magen, man må fjerne fettprosenten for å få pacs, både six- og scinny.

Lenke til kommentar

Okei... Jeg vet ikke om det var skin pack eller six pack jeg har men jeg har syke magemuskler har jeg hørt...

Vet noen om et bra tilskudd jeg skal ta for å bli større?

Et bestemt treningsprogram?

Hvor mange gram protein per kilo kroppsvekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...