Havard_92 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen vet om kreatin kan hjelpe til vektøkning? Venn av meg sa han gikk opp 7 kg av kreatin. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Han gikk opp 7kg fordi han trente og spiste, spis mer og du vil vokse... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nei han sa han spiste og trente akkurat som før kreatinen. Jeg har økt masse i kcal men ikkeno i kg. Kan ikke kreatin hjelpe her altså? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du vil kanskje øke ca. 1kg av kreatin, pga det ekstra vannet som kreatin binder i cellene, men det er ikke næring, du vil ikke øke i vekt av det utenom dette. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du går sikkert opp noen kilo av kreatin, men det er mye vann, når du slutter med kreatin så går du ned igjen. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Drikk olivenolje jevnlig. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Drikk olivenolje jevnlig. ''Drikk''?!!!!!! Vet du hvor vanskelig det er, å bare stappe en spiseskje i munnen?!!! Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Enig der ja Jeg har hatt så mye problemer med magen at jeg måtte begynne å ta parafin olje 3 ganger daglig! Samme konsistens som olje og smaker PYTON! menmen, magen har jo slutta litt da ^^ Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg prøvde olivenolje, det var helt forferdelig, like før jeg begynte å spy. Men tror kanskje at denne var utgått på dato eller noe, har ikke smakt noe "nytt" Drikker rapsolje jeg, er rent fett det også, med ca. 7g mettet fett. Er HELT nøytralt på smak, men om man ikke takler konsistensen er man jo like langt. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) oljer med 7g mettet fett skal du lete lenge etter! Selv foretrekker jeg å bruke i bakverk vita hjertego oljen. Der er det omega 3, raps olje, solsikkeolje, omega 6 og olivenolje (tror jeg ) Er syk for tiden så jeg lagde spelt rundstykker med ost i dag (Måtte bare si noe) Endret 31. mars 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du går sikkert opp noen kilo av kreatin, men det er mye vann, når du slutter med kreatin så går du ned igjen. Det stemmer ikke helt at man går ned igjen? Jeg gikk opp 2 kg da jeg tok kreatin.. og har ikke gått ned etter at jeg slutta. Merkelig... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har ikke lest de siste innleggene pga. har ikke tid! Jeg fikk opp i vekt ved å spise junk food ofte først, der etter gikk jeg over til salater og proteinrik mat. Trente mye etter fast fooden og alt fette ble omdannet til muskler på null '','' niks. verdt et forsøk pluss at du nyter det skikkelig! Btw, er litt vanskeligt å kutte ut fastfooden i starten fordi du blir som oftest litt avhenging av det Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fett kan ikke omdannes til muskler. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 sb2401, vell, kreatinet gjør jo att vann bindes i musklene og når du slutter med kreatin så er det vel bare logisk at du går litt ned i vekt... Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Alle her MacGyver fan eller? xD Btw: Anbefaler noen meg å gå på kreatin? kanskje litt ung... Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Prøv å spise masse havgregrøt og noen egg til frokost. Billig er det også. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Nå har jeg gjort framskritt! Jeg har lagt på meg så mye at sixpacken er nesten helt borte :O (ikke at det er noe mål da men..) I will miss you! xD Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå har jeg gjort framskritt! Jeg har lagt på meg så mye at sixpacken er nesten helt borte :O (ikke at det er noe mål da men..) I will miss you! xD Det er ikke six-pac det heter, men skin-pac. For å få Six-pac må du trene magen mye. Skin-pac er noen "streker" på magen når du har så lite fett på magen at magemusklene blir fremhevet. Det er egentlig samme muskel, bare at på skin-pac har du slanket deg for at de skal vise, og på six-pac har du trent for at de skal vise. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er riktig det du sier O=Cheddar men for å få muskler på man ligge på overskudd, altså man vil få et fettlag. Uten å ta vekk dette fettlaget har det ingenting å si hvor mye man har trent magen, man må fjerne fettprosenten for å få pacs, både six- og scinny. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Okei... Jeg vet ikke om det var skin pack eller six pack jeg har men jeg har syke magemuskler har jeg hørt... Vet noen om et bra tilskudd jeg skal ta for å bli større? Et bestemt treningsprogram? Hvor mange gram protein per kilo kroppsvekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå