chriss10an Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Når jeg kjøpte min nye kjøling, Tharmaltake Ruby Orb, fikk jeg me to fester og fire skruer til å feste den på et LGA 775 hovedkort... men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal feste den...? noen som har en ide om hvordan jeg skal feste den på et LGA 775 Hovedkort... dette har jeg: XFX nVidia 780i SLI Intel Core2 Quad Q6600 Tharmaltake Ruby Orb Takk for den hjelpen jeg kan få... trenger ny kjøling... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå får du roe ned og lese retningslinjene her. 3 poster med den ene emnetittelen verre enn den andre. Bumps med langt mindre enn 24timers mellomrom? Dette går ikke... Så til litt hjelp (ett søk på google!) De to festene skal monteres i de 4 hullene stock kjøleren står i. Videre monterer du kjøleren fast på disse to med skrue. Se bilde her Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) hva skal liksom skrune skrus fast i da? det er desverre ingen gjenger å skru de inn i... fordi min stock kjøler er det ingen skruer i... den har bare vanelige vester som klipses på inn i de 4 hullene som er i hovedkortet... Endret 29. oktober 2008 av chriss10an Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går det med å lese bruksanvisningen? Er vel ganske lite sannsynlig at noen skal klare å illustrere og forklare monteringen bedre enn den. Fulgte vel også kanskje med en bakplate? TT har sikkert tom en video på nettsiden sin. Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 null bakplate og ingen henvisning i følgene bruksanvisning... hvis det hadde vært det... så hadde jeg desverre ikke spurt dette spørsmålet... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lenke manual. Skal moderere meg, den er vel ikke akkurat god, men det bør være mulig å skjønne hvordan en skal montere ut fra den. Bla til LGA775 og følg instruksjonene. Ser ikke ut som du trenger bakplate, bare noen skruer fra baksiden av hovedkortet. Produktside Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå