Gå til innhold

Farcry2 - blir det komplett å laste det ned fra Steam?


Anbefalte innlegg

Så at det gikk ann å laste ned farcry2 fra Steam.

 

Hvis jeg gjør det blir et problem å cheate da/ kontra å ha det på DVD.

 

Lastet nettopp ned Half-Life 1 fra Steam og da fikk jeg ikke cheatet. Enn måtte gjøre noe i adresselinja til spillet som bl.a. inkluderte dette tegnet ~ ..

 

Noen som vet...

 

Ja noen synes sikkert det er tabu å cheate, men jeg pleier å gjøre det...til en hvis grad hvis jeg går tom for ammo e.l.

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo slik du cheater i HL ved å dra ned consolen

 

steam bør ikke ha noe innvirkning på cheating i SP eller MP fordi i MP bruker man Punkbuster.

 

cheating er tardete uansett, sett ned vansklighetsgraden eller lær å sikte

 

Skjønner at noen har oppfatningen din.

 

Men skjønner ikke hva du mene med SP eller MP. OG heller ikke det ved å dra ned konsolen i HL. Er ferdig med HL uten å cheate. Fordi jeg ikke fikk det til, skjønte ikke dette ~ tegnet..

Lenke til kommentar

Hvis noen ber deg om å trykke tilde (~) for å hente fram konsollen i et spill, så referer det vanligvis til engelske tastaturoppsett, hvor ~-tasten er der vår |-tast er, altså til venstre for 1.

 

Far Cry 2 på Steam ser jeg overhodet ikke noe poeng i - det koster like mye som i butikk, man får med SecuROM, og ikke noe kart.

Lenke til kommentar
Hvis noen ber deg om å trykke tilde (~) for å hente fram konsollen i et spill, så referer det vanligvis til engelske tastaturoppsett, hvor ~-tasten er der vår |-tast er, altså til venstre for 1.

 

Far Cry 2 på Steam ser jeg overhodet ikke noe poeng i - det koster like mye som i butikk, man får med SecuROM, og ikke noe kart.

 

Det var veldig flott at du sa... tilde har jeg ikke skjønt bære av...

 

elkjøp her har det til 399 kr. Så da blir det nok kjøpt der...

Lenke til kommentar
Hvis noen ber deg om å trykke tilde (~) for å hente fram konsollen i et spill, så referer det vanligvis til engelske tastaturoppsett, hvor ~-tasten er der vår |-tast er, altså til venstre for 1.

 

Far Cry 2 på Steam ser jeg overhodet ikke noe poeng i - det koster like mye som i butikk, man får med SecuROM, og ikke noe kart.

Far Cry 2 på steam er jo greit for da har du det hvor enn du går.

Lenke til kommentar
Far Cry 2 på Steam ser jeg overhodet ikke noe poeng i - det koster like mye som i butikk, man får med SecuROM, og ikke noe kart.

 

Elkjøp hadde selvsagt bare fått inn til spillmaskinene, selv om de annonserte annerledes.

 

Hvis jeg laster ned fra Steam, får jeg ikke en fullverdig versjon som virker da?. Hva menes med at man med SeruRom - og ikke noe kart.? (man må jo ha tilgang til kartet i spillet det er jo halve afrika en kan boltre seg i)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...