Cursio Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 På mitt MSI g4 kort er det vanskelig å ta av vifta. Noen som vet hvordan du tar av denne? Skal skifte den... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ingen som har et MSI g4 kort som vet?? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 hva mener du med vanskelig? er vel bare å rykke litt i den =) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Klemme sammen de to plast dingsene bak og dra alt dine muskler yter Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Klemme sammen de to plast dingsene bak og dra alt dine muskler yter Jepp, og dersom du ser hele GPUen følge med er det bare å trekke på smilebåndene og håpe at raserianfallet du sannsynligvis kommer til å få ikke gjør at du ødelegger hele pcen i samme slengen. Og så er det jo bare å bestille nytt skjermkort og bruke litt mindre krefter neste gang du prøver. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Oki... Skal prøve dette (ikke ødelegge den asså) :wink: Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 huff..... Stakkars deg!!! Jeg hater og gjøre sånne ting etter min forje cpu brant op..... Fikk en ny av psdata heldighvis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå