Jordheimen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei. Lurte på om noen har erfaring med Sparetech? Har sett de har en del annonser på www.finn.no, men prisene er jo veldig billige? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 vel såvidt jeg kan forstå så selger de brukte varer, derfor den lave prisen. Lenke til kommentar
Jordheimen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 vel såvidt jeg kan forstå så selger de brukte varer, derfor den lave prisen. Hvor står det eller hva får deg til å tro at det er brukte varer? Pakningene ser jo forsåvidt nye ut. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Etter litt undersøking fant jeg denne siden; og der hevder de at det er brukte maskiner det går på: http://sparetechno.trustpass.alibaba.com/aboutus.html Lenke til kommentar
Jordheimen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, men da er det jo greit. Ikke noen bestillig der da :!: Lenke til kommentar
supermorik Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 jeg har handlet flere ganger fra sparetech siden 2007 og aldri hadde jeg noen problemer på service heller på levering. det er bare billige priser der." Dumt å betale for mye! " det er lurt og spare noen hundre lapper Lenke til kommentar
JAW55 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har veldig dårlig erfaring med Sparetec. Aldri mer.. Lenke til kommentar
cryscromolina Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei! Ser at dette er en gammel tråd, men tillater meg å dele erfaring. Kjøpte nettop en Asus ul30 til kr 4000 av disse. Denne var kun demokjørt. Maskina kom etter 2 dager (kristiansund). Maskinen kom med alt av manualer, cd/dvd, og tilbehør. Maaskinen hadde også plastbeskttelesen fra fabrikk på baklokk samt rundt skjermen. Fremstår som "untouched". Eneste minus er at jeg er fakturert dobbel frakt, men dette påpekte de selv før de sendte den, og at dette ville bli tilbakeført så fort som mulig. Dette gjenstår og se, men foreløpig meget fornøyd! Hilsen Ola Lenke til kommentar
cryscromolina Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei! da var pengene for den ekstra frakten jeg ble fakturert, tilbakeført til konto! Meget bra! Virker som dette firmaet er ok, men verd å nevne at de driver innen brukt/ demo salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå