EmmJay Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 World of Warcrafts sjefsdesigner Jeffrey Kaplan tror ikke at det nærmer seg slutten for det populære rollespillet. Les mer Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er mye jeg ikke liker med WoW, men at de ikke designer det for å nødvendigvis være realistisk, DET liker jeg Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så lenge dette bringer inn penger til andre prosjekter til blizzard er det jo en bra ting Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 11. November? ... Ja? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det ikke 13.nov? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hm jo, det hørtes egentlig riktig ut. :!: Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Må si meg enig med de grafikkdesignerene. Warcraft med realistisk/fotografisk grafikk hadde ikke vært det samme Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Wrath Of Lich King kommer ut i bursdagen min Men eg like ikje at det koster i måneder Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Den tegneserieaktige grafikken er litt av grunnen til at WoW ser så greit ut som det gjør i dag. De som streber etter fotorealisme finner fort ut at de er utdaterte etter 1 år. Går man for en visuel stil der man kan legge seg på ett nivå og gjøre det hele gjennomført, får man en tidløshet som ikke funker for fotorealisme-horene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Wrath Of Lich King kommer ut i bursdagen min Men eg like ikje at det koster i måneder Og hvordan tror du Blizzard skulle hatt råd til å holde alle serverne oppe? Ukentlig vedlikehold av alle serverne, komme med alle oppdaterinegne og utvidelsene om de faktisk ikke hadde hatt en slik avgift? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Det jeg ikke liker er at du må betale for tilleggspakkene. Mange andre MMO's tar ikke betalt for dem. De burde greie å holde seg til enten å ta betalt pr måned eller pr tilleggspakke. Endret 26. oktober 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det jeg ikke liker er at du må betale for tilleggspakkene. Mange andre MMO's tar ikke betalt for dem. De burde greie å holde seg til enten å ta betalt pr måned eller pr tilleggspakke. 250 kr er da ikke spesielt mye... Jeg har sagt det før og sier det igjen: Med Blizzard får man utrolig mye morro for pengene, og man ser faktisk at pengene blir brukt. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Wrath Of Lich King kommer ut i bursdagen min Men eg like ikje at det koster i måneder Og hvordan tror du Blizzard skulle hatt råd til å holde alle serverne oppe? Ukentlig vedlikehold av alle serverne, komme med alle oppdaterinegne og utvidelsene om de faktisk ikke hadde hatt en slik avgift? Ikke avskriv det som om det bare er utgifter som blir dekket med den månedsavgiften. Since it's launch in 2004, World of Warcraft has cost Blizzard $200 million. That includes everything from coding, to server maintenance to customer service and billing.-TenTonHammer Med en hevdet andel av aktive kontoer på 10 Mill. og et veldig snillt estimat om at alle disse 10 mill. spillerne har et 6 måneders abonnoment, så er det $129,9 millioner hver måned, så å avskrive månedsavgiften som en vedlikeholdskostnad med et spill på denne skalaen er mildt sagt svakt Endret 26. oktober 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Regnskapet viste vel at de hadde en fortjeneste på omtrent halvparten av det alle abbo. innbetalingene utgjør. Faktum er at Blizzard er ett selskap. De er ikke en veldedighetsorganisasjon. De skal tjene penger. Når de leverer ett såpass solid, polert og ikke minst, gøyalt produkt som WoW, så synes jeg iallefall at de får tjene på det. Ja de hover inn i tonnevis. Men om det ikke var for den massive inntjeningen, så hadde vi heller ikke hatt ett så bra spill som WoW er i dag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Veldig bra intervju. Fikk svar på mange av de spørsmålene jeg lurte på. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 er egentlig fint med wow at det ikke er et grafikkhore spill slik som AoC folk kan faktisk spille wow med en gammel data mens AoC trenger man en drita bra data for Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ekke så veldig interessert i WoW, eller spilling generelt lenger, men jeg tror at det tar laaaang tid før WoW dør. Utifra det jeg har sett så er de nok ganske nærme toppen nå, men jeg er ikke overrasket om de har 5 millioner brukere i 2015. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Øh dee har 10millioner brukre som er aktiv idag.. Endret 26. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja? Og det er bare naturlig at brukerbasen vil synke etterhvert som årene går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg