sol123 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hallo! jeg får ikke til det med å slette ting og overføre filer på min iphone, via itunes.. er det noen som har en kjapp og enkel måte å gå frem på?? Lenke til kommentar
dico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du kan ikke slette og legge ting inn på en iPhone. Du må velge hva som skal synkroniseres med iTunes, dermed blir elementer som er liggende på iPhone, som ikke er valgt ved ny synkronisering slettet. Det finnes dermed enkle programmer som gjør at iPhone dukker opp som egen "stasjon" på Min datamaskin. Samt et gratis program på applestore som overfører og sender trådløst. Lenke til kommentar
sol123 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 ok!! hva heter det programme da?? eller har du en link?? Lenke til kommentar
sol123 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Du kan ikke slette og legge ting inn på en iPhone. Du må velge hva som skal synkroniseres med iTunes, dermed blir elementer som er liggende på iPhone, som ikke er valgt ved ny synkronisering slettet. Det finnes dermed enkle programmer som gjør at iPhone dukker opp som egen "stasjon" på Min datamaskin. Samt et gratis program på applestore som overfører og sender trådløst. ok!! hva heter det programme da?? eller har du en link?? så ville det har vært veldig bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå