Cheez_Doodles Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 har en Allied Telesyn Cable/DSL Ruter, og problemet mitt er at jeg ikke får åpnet portene på den. Jeg har lest brukermanualen men den hjalp meg ikke mye. Er det noen som kan hjelpe meg? slik det er nå kan jeg ikke overføre filer med MSN. På forhånd takk Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg har det samme problemet med min Billion Bipac router. Den er hel umulig å konfigurere, har lest på nettet men det hjelper jo ikke å konfigurere den etter bruksanvisningen når det ikke funker.... Neste gang jeg skal ha meg router skal jeg ikke kjøpe noe billig "dritt".. Ellers så funker den bra :smile: Lenke til kommentar
Cheez_Doodles Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Hmm, her var det ikke mye hjelp å få Lenke til kommentar
xeon Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Nei det var dårlig gitt!!! Lenke til kommentar
Cheez_Doodles Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 er det absolutt ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Nei, men kan gi deg et godt råd. Neste gang mekker du en linux box til å route/nat'e. Det blir den billigste routeren du får tak i, og det finnes haugevis med howto's som til å med jeg har fått noe ut av. Det tar litt tid å finne ut av det, men når det funker, kan du få routeren din akkurat som du vil ha den. For ikke å snakke om firewall da. Helt konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå