FreskFesk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei, jeg har et merkelig problem. Jeg har nettopp kjøpt ny pc, og når jeg kjører spill i full skjerm får jeg en merkelig grønn blinking/grønne striper. Svært irriterende. Jeg har sett på forumer og lignende, men tror ikke mange har samme problem. Alt det grønne går vekk om jeg kjører i vindumodus. Video kan kjøres i fullskjerm, det er spillene som klikker. Noen som har en ide eller løsning? specs: xp 32 og vista 64 2 gb ram q9400 prosessor 9800 gx2 skjermkort p5kpl-am/ps hovedkort 700W strømforsyning Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg hadde samme problemet og det fikset seg når jeg huket av for "Reduce DVI frequency on high-resolution displays" i innstillingene til skjermkortet. Mitt kort er ATI, men kanskje du finner en lignende innstilling hos deg. Lenke til kommentar
FreskFesk Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fant ikke noe lignende, om noen vet om den instillingen på nvidia-kort; si fra! Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå