TEE Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Heisann, et lite spørsmål som jeg tenkte burde passe bra for "geekene" på diskusjon.no Jeg prøver å finne alt-mulig-webshops ala amazon.co.uk som leverer hjemme-elektronikk slikt som kaffetraktere, miksere (Kitchenaid f.eks.), vaffel-/toastjern etc. Det som er problemet er at jeg trenger levering i land Kypros, Malta og Hellas Er det noen som vet om slike butikker eller hvor jeg muligens kan finne en oversikt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Og dette har ikke Amazon? oO Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Amazon leverer ikke den typen varer utenfor UK. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Åh..viste jeg ikke. Nei da har jeg ikke helt noen forslag til deg :S Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Amazon var den første jeg tenkte på også. De leverer jo alt over hele verden etter det inntrykket jeg hadde, men dessverre hadde de en del begrensninger. Takk for forsøket hvertfall Jakten fortsetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå