ftbllftbll Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ja, jeg har sett flere, men er ute etter en svart jakke som er sånn halvlang. Jeg er ganske så høy så må vel ha litt lengde. Er ute etter en jeg både kan bruke til jeans og til dress. Er på en måte sån som denne, men ikke helt lik http://media.redcatsnordic.com/ellos/image...lls_1061261.jpg Har sett en på hm til 798 og en på volt 1699. Vet noen om noen andre butikker som har jakker i prisklassen mellom de to nevnte? Vi snakker dobbeltspent Takk for svar Endret 26. oktober 2008 av ftbllftbll Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har en fra carlings av merket vailent. Anbefales Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ok.. Hva var prisen a? Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har nå kjøpt en fra vailent! FEET! men klaffene på brystet er litt rare. De har vært kneppet til selve jakken i lang tid og vil ikke brette seg sånn de skal være. Noen som har noen triks for hvordan dette kan gjøres? Legge den i press? Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Zara har en god losjakke, den sitter veldig smalt. Husker ikke pris, men den er vel ikke over 2000. På meg satt vailent-jakken litt firkantet, passer dårlig på mennesker med litt v-form. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Agree, Zara har en utrolig fin passform for oss som er litt slim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå