Gå til innhold

Når folk får rare meldinger på MSN?

Anbefalte innlegg

Heisann, noen fortalte meg at de hadde fått rare meldinger på MSN fra min hotmail/msn adresse, noe som kunne tyde på virus/spyware tull. Det jeg lurer på, når jeg selv ikke er innpå msn og har heller ikke sett noe tegn til at disse rare meldingene har blitt sendt ut fra min maskin, hva kan det da være for noe? Kan virus/spyware nå til dags sende dette fra maskina mi uten at jeg merker det? Eller er det rett og slett at noen har fått tilgang på kontoen? Har heller ikke msn installert på maskina, bruker Miranda IM, om det har noe å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja har vel det, men er vel en god stund siden sist. Men har virus/spyware nå til dags muligheten til å bruke msn klienten til å sende meldinger til folk selv når jeg ikke er logget på eller ser noe tegn til at ting blir sendt ut? Så langt virker maskinen å være clean, så eneste jeg kan se for meg er at noen har hatt passordet til kontoen, men det er nå bytta så det burde vel fikse problemet.

Lenke til kommentar
Heisann, noen fortalte meg at de hadde fått rare meldinger på MSN fra min hotmail/msn adresse, noe som kunne tyde på virus/spyware tull. Det jeg lurer på, når jeg selv ikke er innpå msn og har heller ikke sett noe tegn til at disse rare meldingene har blitt sendt ut fra min maskin, hva kan det da være for noe? Kan virus/spyware nå til dags sende dette fra maskina mi uten at jeg merker det? Eller er det rett og slett at noen har fått tilgang på kontoen? Har heller ikke msn installert på maskina, bruker Miranda IM, om det har noe å si.

Vi har en guide på forumet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246

Gjør det som står der, også poster du loggene i dette emne som du har laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...