von-schnellfahrer Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei, jeg heter Magnus Nysveen. Bor i Bærum, nærmere bestemt på Bærums Verk. (nei, jeg ser ikke på meg selv som en Bærums klyse ) Jeg er 18 år, og har gjennom barne og ungdomslivet mitt hittil bedrevet utallige idretter. Golf, Fotball og Håndball har forøvrig vært de mest sentrale idrettene i livet mitt (golf trener jeg på fulltid ennå ). Selv fikk jeg interessen for å fotografere med kompaktkamera i 2006. Dette skjedde, mens jeg spilte mye golf- og gikk mye langrenn i vakker natur. Våren 2008 gikk jeg derimot over til DSLR, og kjøpte da Canon EOS 40D med canon 17-85mm IS. Leser gjevnlig engelske fotomagasiner, i håp om å bli en bedre fotograf. Har du kommentarer setter jeg stor pris på en PM Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Legger ut noen bilder: Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Halvmåne til ære for Barack Obama! EDIT: legger ut et par andre måneblikk... Random halvmåne Star Sign - Venus' lek med månen Endret 30. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Legger ut et par bilder: Skeikampen: Fra akam tur: Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 To basketbilder: T0 innebandybilder: Titleist 1 - The Players Choice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå