Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hei. Siden det er en del Quiztråder der ute, så tenkte jeg på å lage en Pacific Blue - Quiztråd. Den serien som var must i sommerferien, og som hadde comeback på Norske TV-er i sommer etter noen få år pause. Trenger jeg å forklare mer? Regler: Regler:- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på fem timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. Dette er for å få aktivitet i tråden igjen. - Den som postet spørsmålet må bekrefte svaret før nestemann kan poste ett nytt spørsmål. Om du er 100% sikker på det riktige svaret, kan du poste med en gang. - Prøv å unngå å bruke Wikipedia/Google osv. - IKKE still spørsmål fra episoder som ikke har blitt sendt i Norge. Dette blir rapportert med en gang. - Husk å sjekke denne posten ofte. Jeg kan legge til nye regler når som helst. Da begynner jeg da. Hvem var det som var sjef i Pacific Blue i de første sesongene? Endret 26. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tony Palermo. Mulig det er noe mer. Hvem i Pacific Blue blir sammen med Linda i første sesong? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har ikke sett så mange episoder fra første sesong, men er det Victor? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare stusser litt på denne regelen: - IKKE still spørsmål fra episoder som ikke har blitt sendt i Norge. Dette blir rapportert med en gang.. Bare for å påpeke... ALLE episoder av PB har blitt vist her i Norge og det finnes med andre ord ikke en episode som ikke er vist. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jepp, den regelene er kopiert fra en annen. Glemte å slette den ene regelen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvor mange episoder er det i serien? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er mellom 101-105, så du får rett. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for den! Ved hvilket hav/kyst holder syklistene til? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Stillehavet / California / Santa Monica Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvem er det som må steppe inn som sjef når Palermo er borte? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Callaway? (vet ikke om stavelsen er riktig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå