gardkarlsen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei Jeg må en tur til London skal overnatte kun en natt. Jeg skal i et møte ved Lancaster Gate så jeg vil helst ha et hotell på oppsiden av Hyde Park eller i vestre del av Oxford street. Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Sist jeg overnattet i London brukte jeg The Cumberland. Fine rom, gode senger, for en gangs skyld et hotell med meget god dusjsåpe (fra Elemis) og en uslåelig lokasjon like ved Marble Arch. Det er dog ikke billigste alternativ i London. http://www.guoman.com/the-cumberland/ Endret 26. oktober 2008 av robertaas Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bodde nylig på Park Inn Hyde Park, som ligger i gata Lancaster Gate... Helt kurant for en natt.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lurer på det samme. Skal på tur med bestevenninnen min i janura. Helst hotell nærme sentrum som ikke koster kjolene våres. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har bodd her et par ganger og er ganske fornøyd. Har aldri spist frokost, men genial lokasjon og ikke så veldig dyrt heller. http://www.princesshotel.co.uk/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Privat do og dusj er et must for meg. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har overnattet på DETTE hotellet flere ganger. Kjempefornøyd. Og det ligger i Lancaster Gate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg pleier å bestille gjennom www.londontown.com , som har en god søkemotor med gode priser. Har bl.a. bodd på The Selfridges (Thistle-kjeden) et par ganger, det ligger på baksiden av Selfridges-butikken (du går inn mellom M&S og Selfridges-butikkene). Sentralt og greit i vestre Oxford St., noe slitte rom, veldig bra frokost. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Privat do og dusj er et must for meg. På de rommene som det står "En suite" på så er det privat dusj og do. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, men da kunne jeg like greit bestilt på et annet hotell for billigere pris. Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Holiday Inn Kings Cross synes jeg var bra. Ligger litt utenfor de aller største attraksjonene, men er like ved en av hovedstasjonene for offentlig transportmuligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå