elhacko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Leste nettopp på IMDB att de har lagt en ny saw film som skall bli sluppet ut den 14 november i år... Personlig så likte jeg alle filmene og syntes ikke att de tapte seg særlig mye.. Men hva synes dere? Og hva tror dere kommer til å skje denne gangen? link: http://www.imdb.com/title/tt1132626/ Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Uten å ha lest noe, gjetter jeg at filmen vil ha noe å gjøre med torturmaskineri, sadisme, snakkende dokker på TV, dyremasker, og folk som må betale for sine synder. Makan til tørrmelka konsept. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Og uten å ha sett filmen, tipper jeg at den blir omtrent like dårlig som 2-4 med forsøk på å være like intelligente som nr.1. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og uten å ha sett filmen, tipper jeg at den blir omtrent like dårlig som 2-4 med forsøk på å være like intelligente som nr.1. "All great triologies come in...fives" Altså, slutt når dere var på topp, sier jeg, det var da Jigsaw fortsatt levde! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Synes av en eller annen grunn at filmene fortsatt er underholdende. 1 var bra, men må liksom se de andre også. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Synes av en eller annen grunn at filmene fortsatt er underholdende. 1 var bra, men må liksom se de andre også. Word. Synes ikke de andre etter den første er så veldige gode, men alikevel blir jeg godt underholdt, og føler at jeg bare MÅ se den neste filmen, hver gang. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Synes av en eller annen grunn at filmene fortsatt er underholdende. 1 var bra, men må liksom se de andre også. Word. Synes ikke de andre etter den første er så veldige gode, men alikevel blir jeg godt underholdt, og føler at jeg bare MÅ se den neste filmen, hver gang. Nja, toeren var også god, men dabber av, og er i tvil om jeg skal gidde å se nummer 5. Men kommer antagelig til å laste den ned når jula kommer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Saw - 7/10 Saw 2 - 5/10 Saw 3 - 2/10 Saw 4 - 2/10 .. Hvordan ender det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå