gomsen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 i 2012 kommer det folk og gjør os til slaver det er sikkert og da blir vi alle smoka. de er av dragefolket fra forskjelige planeter og de ser mest ut som oss med visse forskjeller som jeg ikke har fått opplyst enda. jo og det er de fra zeta reticuli de er lit snillere de vil bare handle med oss men de er også ikke så glad i vår miljøfintlige kultur. det kommer og det er bare å forberede seg les om majaprofetiene se opp 2012 på youtube god save us all Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 i 2012 kommer det folk og gjør os til slaver det er sikkert og da blir vialle smoka. de er av dragefolket fra forskjelige planeter og de ser mest ut som oss med visse forskjeller som jeg ikke har fått opplyst enda. jo og det er de fra zeta reticuli de er lit snillere de vil bare handle med oss men de er også ikke så glad i vår miljøfintlige kultur. det kommer og det er bare å forberede seg les om majaprofetiene se opp 2012 på youtube god save us all Det høres jo innteresandt ut, men kan vi ikke smoke dem da? Det er nok en massiv sammensvergelse under jorda, men at det er aliens som står bak er jeg ikke sikker på. Det er ikke skyggeregjeringen da? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ånei. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Får skaffe meg en våpen og skyte dem ned når de kommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi blir smoka, altså de kommer til å røyke oss? Som hasjbonger? Det var litt av en profeti, gitt... Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes vi skal ta dette alvorlig. Kildene er jo klare, og dette må jo ha vært backet opp med harde fakta. Drar å skaffer meg våpenlisens med en eneste gang. Eller kansje vi skal be til Raptor Jesus? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hagle funker sikkert ikke mot uberlaservåpnene de kommer med likevel. Like greit å bare bli alkis og vente. Er jo bare 4 år tross alt. Rekker å drikke mye sprit innen den tid. Så kommer de med sine mektige bonger og bare røyker oss alle sammen. Endret 26. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 i 2012 kommer det folk og gjør os til slaver det er sikkert og da blir vialle smoka. de er av dragefolket fra forskjelige planeter og de ser mest ut som oss med visse forskjeller som jeg ikke har fått opplyst enda. jo og det er de fra zeta reticuli de er lit snillere de vil bare handle med oss men de er også ikke så glad i vår miljøfintlige kultur. det kommer og det er bare å forberede seg les om majaprofetiene se opp 2012 på youtube god save us all 10-åringer har ikke noe å gjøre på forumet her. Kom deg tilbake på skolen og lær deg å skrive gutt! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Akkurat.... (Noen ganger lurer jeg på om de faktisk har lagt ned psyktratrien her i landet også.... ) Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 i 2012 kommer det folk og gjør os til slaver det er sikkert og da blir vialle smoka. Så bra at bare Os kommune, utenfor Bergen, blir rammet da! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Treffende poeng Andre1983. Treffende. Slenger ut en konspirasjons-dommedags-sak-greie-profeti-ting jeg også. kanske alensene hr gott samen med penngefolkene og laget dagns finanskrikse?!!! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes vi skal ta dette alvorlig. Kildene er jo klare, og dette må jo ha vært backet opp med harde fakta. Link! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg sankka med ordfører siv jensen og hun sier detta er sant. vi må ta alvorli ellers blir vi smoka. kjøp extra mat Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes vi skal ta dette alvorlig. Kildene er jo klare, og dette må jo ha vært backet opp med harde fakta. Drar å skaffer meg våpenlisens med en eneste gang. Eller kansje vi skal be til Raptor Jesus? Space Pope kanskje? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Eller barbarella... Mmmmmmm Endret 27. oktober 2008 av Jalla Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det vi rett og slett må gjøre er å klone frem en hel haug med velociraptorer og tyrannosaurer og utstyre dem med rustning og laservåpen. Det er den eneste måten. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det vi rett og slett må gjøre er å klone frem en hel haug med velociraptorer og tyrannosaurer og utstyre dem med rustning og laservåpen. Det er den eneste måten. Det synes jeg var en god og konstnads-effektiv ide som må settes tilverk snarest. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det vi rett og slett må gjøre er å klone frem en hel haug med velociraptorer og tyrannosaurer og utstyre dem med rustning og laservåpen. Det er den eneste måten. Det synes jeg var en god og konstnads-effektiv ide som må settes tilverk snarest. Det er fint det. Da tar du ansvaret for det. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 i 2012 kommer det folk og gjør os til slaver det er sikkert og da blir vialle smoka. de er av dragefolket fra forskjelige planeter og de ser mest ut som oss med visse forskjeller som jeg ikke har fått opplyst enda. jo og det er de fra zeta reticuli de er lit snillere de vil bare handle med oss men de er også ikke så glad i vår miljøfintlige kultur. det kommer og det er bare å forberede seg les om majaprofetiene se opp 2012 på youtube god save us all Er ikke mange slaver under han allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg