GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Etter å lest denne tråden ser jeg ingen annen utvei enn å plukke det opp. Men når skal jeg få tid til å spille det? Spille LBP nå, og på fredag kommer Fallout 3. Jeg har lyst på Bioshock også, da jeg ikke har spilt det enda. Burde jeg velge Dead Space i stedet for Bioshock? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Burde jeg velge Dead Space i stedet for Bioshock? Nei!! Eller, altså, jeg har ikke testet Dead Space enda men Bioshock må du virkelig se å få testet. Det er en helt unik opplevelse. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Burde jeg velge Dead Space i stedet for Bioshock? Nei!! Eller, altså, jeg har ikke testet Dead Space enda men Bioshock må du virkelig se å få testet. Det er en helt unik opplevelse. Jeg mener jo, du burde velge Dead Space over Bioshock. For all del, Bioshock er et glimrende spill det også, men Dead Space har det lille ekstra som for meg har gjort det til en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt på lang lang tid. Spillet tok meg fullstendig på senga i forhold til hva jeg hadde forventet og jeg sitter med skrekkblandet fryd når jeg spiller:-) Som et lite tips og som en annen her på forumet sa, spill på Hard, det gjør hele opplevelsen enda litt mer intens:-) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har du lyst på et creepy spill, velg Dead Space. Jeg har kun spilt igjennom chapter 1 og har skvettet over 10 ganger alt Det er også en del mer blodig med kroppsdeler som gjør at det føles mer realistisk ut. Dead Space > Bioshock. Rart EA ikke har hypet dette spillet så mye, for det er et veldig bra og gjennomført spill. Er det mulig å velge vanskelighetsgrad? Jeg kan ikke huske jeg har valgt noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) ja Easy Medium Hard - får Achievement/trophy for denne og etter du har rundet spillet kan du velge Impossible Mode men hvis du Loader End Game saven så begynner du på nytt med den samme vansklighetstgraden. noen som vet om man kan starte nytt spill, men fortsatt ha alle tingene og Lvl 6 Suit? Endret 27. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Denne tråden har snart gjort meg 500kr fattigere x.x Værsågod Endret 27. oktober 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dead Space kan ende opp som mitt game of the year. Bortsett fra Gears 2 og kanskje Fable 2 så ser jeg ikke så mange andre kandidater. System Shock 2 er trolig mitt favorittspill gjennom tidene og Dead Space ga meg noe av den samme følelsen. Jeg ble ferdig med første gjennomspilling i går etter intensiv spilling, og det var rett og slett vanskelig å legge fra seg spillet. Spillet låner de fleste spillelementene fra andre spill, men gjør det så bra at jeg ikke ser på det som noe minus. Jeg har store problemer med å finne noen negative sider ved dette spillet. Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Denne tråden er vel et testament til den 9/10 karakteren Dead Space så inderlig fortjener Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 noen som vet om man kan starte nytt spill, men fortsatt ha alle tingene og Lvl 6 Suit? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det kan man. Hard gir forresten ingen achievement som easy og medium ikke gir. En må opp på impossible for å få den nevnte achievementen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) glemte å legge til, og så bytte vansklighetsgrad, er på runde 2 nå, men kunne ikke bytte grad. hadde vært moro å spilt på Impossible Mode med alt oppgradert Endret 28. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Systemshock 2 er desverre nærmest umulig å få til å kjøre på Vista/XP SP3. Må ha et utall små usermade patcher og småskit for at det ikke skal kræsje etter første loadeskjerm. Og selv da er det så ustabilt at det er uspillbart Prøvde for en stund siden. Etter 2 timer fikk jeg gå rundt i rekrutteringsområdet..så kræsja det etter treninga. Hadde vært fantastisk om SS2 kom på Steam i fullt fungerende versjon. Er faktisk mye lettere å få SS1 til å kjøre gjennom Dosbox. Men der har man ikke mouselook 15 taster bare for å bevege og se seg rundt. Men atmosfæren er det ingenting å utsette på. Endret 28. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ferdig med første tur gjennom nå, og godt fornøyd. Minst like fornøyd som midtveis. For et spill, da gitt :> Okei, den siste scenen i Dead Space skremte vettet av meg. Gud. Endret 29. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er dette like skummelt som Penumbra-serien og hvordan er historien? I det første Penumbraen så jeg ned i gulvet med handa for øynene mens jeg gikk i gangene og halveis i det andre skrudde jeg av og har ikke tort å spille mer. Utrolig spennende og bra historie. Lenke til kommentar
JV Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjøpte dette i dag. Må gjøre ferdig Half Life 2 først, så ska jeg kaste meg på det Lenke til kommentar
worthy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå har jeg kommet til chapter 3. Helt greit spill egentlig jeg ble ikke så sykt overrasket over det som flere andre. Men det er underholdene absolutt. Desverre så har det ikke vært så mange skvett fra meg enda, jeg som håpet på å få en skikkelig skikkelig uhyggelig opplevelse :/ Men verdt å kjøpe? Tja jeg hadde ventet til det hadde blitt billigere hvertfall om du absolutt trenger underholdning nå så kan man jo kaste seg på. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvis du er litt ambivalent akkurat nå, så er det nok betryggende å høre at det blir enda bedre senere. Det er dog ikke veldig mange skvettescener i spillet, så om det er det du er på utkikk etter blir du nok lett skuffet. Det er heller den intense og overbevisende atmosfæren som gjør inntrykk Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Godt å høre, men blir litt mye bytting på Dead Space og Fallout 3 nå for min del, og om 2 uker kommer Rock Band 2, huff alt for mye for en kar som meg dette. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Rart EA ikke har hypet dette spillet så mye De HAR det, Dead SPACE har dog bare blitt et blipp under radaren for mange, pga alle oppfølgerne, Mirrors Edge og Little Big Planet denne høsten. Endret 4. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Rart EA ikke har hypet dette spillet så mye De HAR det, Dead Silence har dog bare blitt et blipp under radaren for mange, pga alle oppfølgerne, Mirrors Edge og Little Big Planet denne høsten. Kanskje derfor jeg ikke ser alt hypen, siden dem hyper Dead (Silence) som sikkert er oppfølgeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå