diversity Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Enig i det som ble sagt sist her.. Håper han forsvinner langt vekk.. Irriterte meg grønn på den. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hiro kan være litt irriterende av og til. Det skal jeg være med på. Men som noen andre har nevnt her, så er han jo også det eneste virkelig humoristiske innslaget i serien. Derfor er det vel gjerne like greit at han er med. Men han kommer sikkert til å dø en eller annen gang i løpet av serien. Ting begynner jo å bli relativt tilspisset i Heroes for tiden. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hiro kan være ett nek nå og da, men han har en stor rolle og uten han hadde nok ting tatt en helt annen vending. det som virkelig irriterer meg er alt tullet med jessica dama. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ingen spoilere! To innlegg er fjerna. Hald diskusjonen til emnet. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det som er forfriskende med Hiro imotsetning til andre karakterer er at han er konsistent. Sylar, Nathan og mange andre virker det som kan svinge mellom god/ond kun ved et enkelt pennestryk av manusforfatterene. Syns sesong 3 har vært stappfull av slik skriving hvor de får karakterer til å gjøre ukarekteristiske ting bare for plottets skyld. Dette er tegnet på en dårlig forfatter syns nå jeg. Når en handling beveger seg i en spennende retning fordi karakterer gjør troverdige ting blir jeg fornøyd, Heroes har tapt seg på dette området siden starten. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gått lei ham, men hater ham ikke. Uten kreftene er han bare kjedelig. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hiro er jo den råeste! JATTAAA! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hiro er rå Men jeg liker ikke Hatian guy, Jessica og petrelli-familien. Peter er kul, men Nathan og moren deres gjør jo ikke annet enn å snakke. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 HVA!? Eneste som gjorde at jeg så S3 var Hiro.. Selv om ALT i hele heroes har gått NED fra dag èn. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg liker Hiro. En episode i S3 der han møter seg selv som yngre og de begge samtidig skyver opp brillene. Knallbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå