Wubble Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Noen andre enn meg som hate Hiro? Har komt til s02e07, da han holder på tilbake i tiden med samuraiene. Makan til amatør skal man lete lenge etter Håper på de dreper han av serien snart.. Endret 26. oktober 2008 av Vycan Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 LIten spoileralert men han dør ikke iløpet av sesong2. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Syntes han er et artig innslag i en ellers relativt seriøs serie Hadde kanskje blitt for blodseriøst uten selveste Hiro Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Synes Hiro passer fint inn i Heroes jeg. Skaper liksom litt "steming" som theck1 sa. Han er vel den eneste som får meg til å trekke på smilebåndet i serien. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Kunne ha passet inn hvis han var i et eget univers der han ikke kunne gjøre noe med andre. Men nå er han bare en forbanna irriterendes idiot. Håper han får en smertefull død i serien.. Han drepte nettopp Ando, aldri vært så forbannet før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Han drepte nettopp Ando, aldri vært så forbannet før. Ikke sett siste episode du altså Egentlig så har jeg ikke noe mot Hiro. Hu derre Jessica derimot er bare irriterende. Samme gjelder trillingsøstra. Snart så få vi vel møte den siste av de tre også. Eller kanskje de sparer henne til "denne" trillingen dør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hello Mr.African Isac! hehe Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hiro er bare genial =) Flirer godt hver gang han dytter opp brillene =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vil ikke si at jeg hater han, men er ikke den jeg liker best o serien akkurat. Noen ganger blir han ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hiro er fantastisk! Lo høyt når han sa "Mr. Africa Isak?" Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) jævlig teit at han ikke vil "gå tilbake" i tid mer, for en tulling. Endret 3. november 2008 av semivec Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hiro, Peter og Sylar er mine favoritt folk i heroes nå for tiden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hater ikke Hiro, jeg syns han er en av de viktigste karakterene i serien. Men slenger meg på de som sier at han kan bli litt kjedelig etterhvert, mye på grunn av at han og Ando flyr rundt omkring alene, noe separert fra det som skjer i resten av serien. Men han gir serien et lite humoristisk element også da, som er bra så lenge det ikke blir for mye av det. Så...jeg liker Hiro Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hiro er en humoristisk og spesiell karakter. Kanskje den viktigste av alle. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Hvorfor liker dere han? Eneste han gjør er å ødlegge for de andre. Morsom er han heller ikke. Mulig dere har sær humor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvorfor liker dere han? Eneste han gjør er å ødlegge for de andre. Morsom er han heller ikke. Mulig dere har sær humor. Pff.. det er ingen som har sær humor, det er smak og behag. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det går jo ikke an å hate Hiro! Han er jo den kuleste av alle der, bortsett fra Sylar, da. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det gleder meg å se at også andre hater Hiro. Han er så malplassert og latterlig at jeg vurderer å spole over alle scenene han er med i. Den såkalte "humoren" virker for meg som ett typisk Hollywood triks for å lokke til seg yngre seere, så Hiro stiller i samme kategori som JarJar Binks i Star Wars, en barnslig og "dum" character man liksom skal le av. For dere som har sett mesteparten av ses 3 Akkurat da jeg trodde Hiro ikke kunne bli mer irriterende, så gjorde de ham jammen til en 10åring. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor liker dere han? Eneste han gjør er å ødlegge for de andre. Morsom er han heller ikke. Mulig dere har sær humor. Har du tenkt over at det er mulig at du har sær humor. De fleste ser ut til å like ham. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det gleder meg å se at også andre hater Hiro. Han er så malplassert og latterlig at jeg vurderer å spole over alle scenene han er med i. Den såkalte "humoren" virker for meg som ett typisk Hollywood triks for å lokke til seg yngre seere, så Hiro stiller i samme kategori som JarJar Binks i Star Wars, en barnslig og "dum" character man liksom skal le av. For dere som har sett mesteparten av ses 3 Akkurat da jeg trodde Hiro ikke kunne bli mer irriterende, så gjorde de ham jammen til en 10åring. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå