Gå til innhold

Dead Space- Ditt førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Det er nok verre enn Bioshock ja, men selv syntes jeg ikke det var noe skummelt i det hele tatt, selv med surround og 24". Det virker som om det er blandede meninger rundt det der. Men jeg blir generelt ikke skremt av hverken film eller spill... med unntak av Penumbra - Black Plague. Fy faen det spillet er SJUKT.

 

No shit.

Det spillet fikk meg til å gjemme meg bak en boks i 7 minutter av frykt. Penumbraserien er for meg KONGEN over skumle spill! Bioshock blir på en måte som barneTV i forhold... Så hvis du syns at bioshock var skummelt, vil du neppe fullføre Dead Space nei :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke lett å sette fingeren på hva som jeg syns er så bra med DS egentlig... Det må være miljøet.

 

Ja, det er noe jeg likte best i spillet. Hvordan alt så ut. Det virket ikke som et spill de sa "Lag noen romskipaktige ganger og rom og sånt." Ikke ifølge artbooken heller. Drakten til Isaac var også utrolig kul, noe av det beste designet jeg har sett i et spill. Noe annet jeg likte godt var hvordan spillet ikke hadde noen HUD, livmåleren var en kjekk tube langs ryggraden til Isaac. Slikt skaper mer innlevelse.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Dette spillet virker tøft. Kommer nok til å skaffe meg det.

 

MEN. Kan noe vennligst snart rette den grove orddelingsfeilen som er å finnes i denne trådens tittel?!?! Nå har det gått såpass lang tid, og tråden har ligget så altfor synlig på denne delen av forumet i flere uker. Siden tråden tydeligvis ikke vil dø, kan trådstarter vennligst endre til Dead Space - Ditt førsteinntrykk ?

 

Takker ...

 

Sier mannen som kaller Tau for Stavanger. hehe... Kommet til nest siste kapittel nå, faen jeg gleder meg til å se slutten... Herlig spill..

Lenke til kommentar

Endelig ferdig! Men syns egentlig at spillet bare blei dårligere og dårligere. Det er et bra spill, men det er definitivt best på starten. Etter 5 eller 6 leveler, så var det ikke så skummelt lenger. "Bakhistorien" fikk jeg ikke med meg så veldig mye av. Text logene var skrivi med veldig liten skrift, så når jeg spiller på en 20" eller no, så blei det litt vanskelig å lese. Men det var et knall bra spill

Lenke til kommentar

Hmm, spilt igjennom 2 ganger på hard nå, og spillet har vært veldig bra. Men Nodes er ganske irriterende når man må kjøre igjennom spillet omtrent 3 ganger for å få alt fullt upgrada. Og enda etterpå der så er det impossible + one gun only. Blir nesten litt rutinemessig etterhvert, merklig måte å legge opp achievementsa til spillet på etter min mening.

 

Edit: Og det å ikke kunne skippe cutscenes, slik som med logs er EVIG irriterende når du har sett de 10 ganger før.

Endret av rassipikky
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...