HiFi-maNN Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter en brukt sub forsterker. Noen som vet en plass jeg får tak i sånne brukt ? Har let di plassene jeg vet om men finner ingenting. Avforum og finn. Noen av dere som vet andre nyttige plasser å lete ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har du sett på hifisentralen.no? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Brukte subforsterkere omsettes sjeldent brukt, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Frode Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Brukte subforsterkere omsettes sjeldent brukt Hehe likte den settningen. Omsettes det brukte subforsterkere nytt da? Nei da, fra spøk til revolver. Det er da mulig å bruke en vanlig effektforsterker eller en monoblokk gjør det ikke? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det går av og til litt for fort i svingene. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå