prada8 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hallo,jeg er en ganske slank jente men får dobbelthake i noen vinkler, særlig hvis jeg bøyer hodet ned. er det noen jeg kan gjøre for å .. fikse det? tror ikke en slankekur hjelper akkurat. og du kan jo ikke trene haka.. noen tips? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg LordArgh Skrevet 25. oktober 2008 Populært innlegg Del Skrevet 25. oktober 2008 To valg: 1. Slutt å bøye hodet ned. 2. Ikke bry deg så forferdelig mye om små "feil". Ingen er perfekte. 11 Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Takk - du var virkelig mye til hjelp! 4 Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Takk - du var virkelig mye til hjelp! Bare hyggelig! Og siden jeg føler meg ekstra snill i dag gjorde jeg et raskt søk på Google og fant dette. 3 Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen har store ører, andre har små tær. Noen har pels, mens andre har fjær. Det eneste som er sikkert i denne verden her er at du vil alltid være sånn som den du er. Om du ikke tar å ommøblerer trynet ditt med plastisk kirurgi. Dobbelthake er ikke alltid mulig å bli kvitt. Kjenner flere slanke jenter med dobbelthake og flere tykke jenter uten. Til LordArgh: Kunne ønske du heller var LadyArgh, du er både så vis og økse-elskende(?). 5 Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 kanskje det kan hjelpe å trene pilates, ettersom det skjerper holdningen... bare en tanke, aner ikke om det funker, aldri hatt det problemet... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er jo som overalt ellers, ikke spis og drikk så usunt så går det bra, tren! Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 press tungen opp i ganen, dette drar området mellom haken og nakken opp, og reduserer dobbelthake-effekten. Men ikke gå slik hele tiden, kan bli slitsomt:p Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg skal ikke være bastant på dette, men en observasjon jeg har gjort. Mange har ofte en tendens til å trekke hodet bakover og presse haken ned når de skal smile (gjerne for kamera). Resultatet er at de har dobbelthake på svært mange bilder, selv om de egentlig ikke går rundt med dobbelhake til vanlig. Lær deg en posering hvor du heller strekker litt hals og øv på denne så mye at den sitter naturlig dersom noen stikker at kamera opp i trynet ditt. Det er en fordel om du er lavere eller på linje med fotografen, bilder nedenifra vil trekke haken ned og inn og gjøre det vanskelig å strekke halsen. Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Dobbelthake er et problem som veldig mange kommer borti. En dobbelthake kan oppstå enten fra en uvanlig ansiktsform, en klar økning i vekt eller gjennom løs hud forårsaket av aldring. Eller arv. Jeg fant denne siden: dobbelthake.com Man kan få dobbel hake selv om man trener og er veldig aktiv, TYGGIS kan hjelpe deg Lenke til kommentar
tora3168 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Krem mot dobbelthake - http://shytobuy.no Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Dobbelthake når du bøyer hodet ned? Om du IKKE hadde fått det ville du ikke kunnet løfte hodet opp i det hele tatt Det er heller ikke et vanlig problem, bare vanlig. Endret 27. juli 2015 av Kakeshoma Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 lavere fettprosent vil hjelpe deg med dobbelhaka. Fettsuging av dobbelhaka er også veldig effektivt og etterlater ingen synlige arr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå