Actiii Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har ett problem... det er det at vis jeg spiller eks.. battlefield bad company så haker den på nette (online).. også andre spill.. spiller jeg far cry 2 så detter jeg ut ofte. har noen noe peilling? har kifta fra trådløs til kabel men det hjalp ikke noe serlig...? takker for svar:) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er ikke noe rart med playstation network. Men det kan være problemer med routeren din. Hvordan har du koblet opp ps3? Hvilken NAT får du på nettverkstesten du finner i innstillingene på ps3? Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 har testet internett forbinelsen nå.. det står Skaff ip adresse: lykkes internettforbinelse:lykkes playstation network:lykkes upnp : ikke tilgjengelig NAT-type: type 2 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Får du NAT type 2 når upnp ikkje e tilgjengelig? Har helt d samme. Men eg får NAT type 3. Eller, tror d står upnp misslykkes elrns.. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Sony skulle aldri ha latt ingenørene lagd nat beskrivelsen "type 1, 2 & 3". Måtte søke en god stund før jeg fant ut hva type 1 til 3 faktisk stod for. Type 1: PS3 er koblet direkte til internet (står ikke bak en router) / Ingen NAT oppdaget, Alt ok. Type 2: PS3 er tilkoblet internet via NAT (bak router); ingen NAT problemer oppdaget. Testet mot PSN. Type 3: PS3 er tilkoblet internet via NAT (bak router); NAT problem(er) oppdaget. Testet mot PSN. Endret 26. oktober 2008 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har hatt lignende problemer med min gamle ruter. Venter på ny nå, eller rettere sagt at Amentio skal feilteste den tredje jeg har sendt i retur, men skal be om en annen type nå, så da er det vel i boks. Altså, prøv å bytt ruter, vil nok hjelpe. Eller prøv å koble direkte til modemet ditt først for å se om det fungerer da, for da vil det evt. vise seg om det er linja de eller rutern sin feil Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) ok.. skal teste. men problemet er det at vis jeg spiller ett spill så suser den igjnnom internett. og kan spille online og allt.. men problemet er det at plutselig så detter den ut.. ksla jeg logge inn igjen så går det ikke.. noen 10-20 min senere så går den på igjen men kan ikke spille lenge før den detter av.. noen ganger er den på i flere dager.. men plutselig så er det noe som svikter... vet ikke hva men.. kommer inn på playstation network og allt men kommer ikke inn på online noen ganger:( Endret 26. oktober 2008 av Actiii Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ring ISP på mandag (internett leverandøren din) og be dem ta en automatisk test på linja di for å sjekke om det er tap i pakkene de sender eller hva de nå er de gjør. Jeg hadde et lignenende problem på en helt fersk linje fra NGT for noen år siden, ADSL2+, som gav horribel ping og kun 15Mb når jeg skulle ha 20Mb, dagen etter ringte jeg til NGT, de sendte montør, han terminerte endepunket på nytt, og vips spratt jeg opp i 21Mbs linje og suuper ping. Så lite var det som skulle til. Hvilken linje er det du har inn til huset ditt, er det trådløst eller kablet ? Altså, mottar dere internett fra en sender en plass i byen som dere tar i mot med en mottaker på husveggen, eller kommer det inn via kabel (ADSL eller fiber osv) Når du faller ut på playstationen din, mister du da samtidig internett på en av pcene som er i huset ? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg har samme problem som trådstarter. Etter litt spilling online, mister jeg kontakten med nettet og faller ut av spillet. Alle PC-ene i huset mister også kontakten med internettet i samme øyeblikk. Grunnen til dette er fordi routeren vår ikke er av god kvalitet. Det jeg gjorde for å holde meg tilkoblet i online-spill, var å plugge ethernet-kabelen fra PS3-en til modemet. Men da får ikke resten av huset internett - og det får bare de leve med når jeg skal spille :!: Endret 26. oktober 2008 av dannad Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 hehe ja.. takker for svar.. skal prøve og fikse dette tullet:P Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har samme problem som trådstarter. Etter litt spilling online, mister jeg kontakten med nettet og faller ut av spillet. Alle PC-ene i huset mister også kontakten med internettet i samme øyeblikk. Grunnen til dette er fordi routeren vår ikke er av god kvalitet. Det jeg gjorde for å holde meg tilkoblet i online-spill, var å plugge ethernet-kabelen fra PS3-en til modemet. Men da får ikke resten av huset internett - og det får bare de leve med når jeg skal spille :!: Funker fint for en kveld eller så, men ikke permanent! Pokker, jeg gleder meg til ny ruter nå xP Lenke til kommentar
dannad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har samme problem som trådstarter. Etter litt spilling online, mister jeg kontakten med nettet og faller ut av spillet. Alle PC-ene i huset mister også kontakten med internettet i samme øyeblikk. Grunnen til dette er fordi routeren vår ikke er av god kvalitet. Det jeg gjorde for å holde meg tilkoblet i online-spill, var å plugge ethernet-kabelen fra PS3-en til modemet. Men da får ikke resten av huset internett - og det får bare de leve med når jeg skal spille :!: Funker fint for en kveld eller så, men ikke permanent! Pokker, jeg gleder meg til ny ruter nå xP Hvilken router skal du skaffe deg? Jeg tenker også på å kjøpe en ny, men har ikke noe erfaring når det gjelder gode routere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå