Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Blir det billigere å bestille fra USA? Chrome speil covers?

theboss22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol, ja... det der er bare søppel. Hvis du klarer å få det der til å se bra ut, så skal jeg betale deg det du må gi for "teipen" ;)

haha.. okey.. da tar jeg det som et råd: IKKE KJØP.. så da tror jeg at det er best å la være da :).. var litt usikker jeg å se.. kan jo umulig kunne se så bra ut som det gjorde på bildene..

Lenke til kommentar
Hos www.quattroco.no på Lillehammer koster det 900 for chromehus, fra 1200 for matt/børstet alu.

Handlet mine matt/børstet samt vinterdekk der, og han kan absolutt anbefales! :)

takk takk :):).. men jeg kjører desverre en mazda 6 og ikke audi/ VW. hehe :).. men hadde jeg kjørt audi så hadde jo ikke det vært no gærli pris for hele speil da:):)

Lenke til kommentar

hæ? speilcover kan jo se bra ut det! har det på Tahoen min og det ser helt originalt ut, ingen som ser at det kun er et cover.

....

Om du skal bestille fra ebay og få det fraktet hit så må du åpne en konto på JetCarrier.com

dette fungerer slik:

Du bestiller cover'ne dine fra den netsiden.

Sender dem til en amerikansk adresse du får oppgitt av JetCarrier

Jetcarrier plukker opp pakken din og sender den til norge.

De fikser alt med moms etc. ganske enkelt, og veldig billig.

Du kan velge om du vil sende med båt eller fly.

Båt tar jo ca 1mnd men om du importerer dekk/felger/panser etc så er jo det det billigste alternativet.

$35 er jo ikke akkurat veldig mye da.

Regner med at du får alt rett hjem med fly til omtrent 6-700kr inkl. frakt, moms etc

Lenke til kommentar
hæ? speilcover kan jo se bra ut det! har det på Tahoen min og det ser helt originalt ut, ingen som ser at det kun er et cover.

Pics, or i didn't happen!

Har aldri, og da mener jeg aldri, sett en bil hvor dette ser OEM ut ...

Biltema har forresten "chromespray". :p Blir samme kategori. ;)

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...