hojohansen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Min yngste sønn liker ikke når jeg drar på jobben, en dag tok jeg et bilde av han når jeg skulle dra på jobb. Ikke lett å dra når jeg ser slikt blik. Jeg vet at fokusen og skarpheten ikke er så bra, men bildet gir meg mye likevell. Endret 25. oktober 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Skikkelig morsomt øyeblikksbilde. Det er litt lengsel og jeg liker komposisjonen. Men det er alt for uskarpt, fokus sitter et godt stykke foran ikke bare gutten, men også murveggen. Med fokus på gutten ville dette vært riktig bra, men jeg syns det ødelegger litt, om jeg skal være helt ærlig. MEN. Motivet er milevidt bedre enn det meste som postes her, det er direkte forfriskende, og i et fotoalbum er dette et selvskrevent bilde! Endret 25. oktober 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Takker, irriterer meg også at skarpheten er så ekstremt dårlig, men gutten er pen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå