karo-line Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg leiter etter et avspillingsprogram som har et en ornasje trekant som tegn. Skal spille av en MPEG Layer-3 fil(en video) og i windows media player så kommer bare lyden og ikke filmen. Dette avspillingsprogrammet med den oransje trekanten har funket før. Så det jeg lurer på er om det er noen som husker navnet på dette avspillingsprogrammet, og eventuelt hvor man kan laste den ned? eller noen som vet om andre programmer som kan funke? Takk til alle som svarer Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 vlc media player Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
karo-line Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Ok, takk alle sammen Har ikke peiling på sånne programmer også husket jeg bare bildet, x] Noen som vet hvor man kan laste det ned? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Her: http://www.videolan.org/mirror-geo.php?fil...0.9.4-win32.exe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg leiter etter et avspillingsprogram som har et en ornasje trekant som tegn. Skal spille av en MPEG Layer-3 fil(en video) og i windows media player så kommer bare lyden og ikke filmen. Dette avspillingsprogrammet med den oransje trekanten har funket før. Så det jeg lurer på er om det er noen som husker navnet på dette avspillingsprogrammet, og eventuelt hvor man kan laste den ned? eller noen som vet om andre programmer som kan funke? Takk til alle som svarer MPEG Layer-3 er kun audio. Kanskje du tenker på mp4 filer? mp3 er bare lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå