psultan- Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Beklager ukvemsordene, jeg har oversatt teksten direkte. Originalsang: N.W.A - "Gangsta Gangsta" Negre med holdning - "Gjengmedlem gjengmedlem" Her er en liten sang om en neger som meg som aldri skulle ha blitt sluppet ut av fengselet Is-terning vil gjerne si: at jeg er en gal morpuler fra like i nærheten Siden jeg var ung har jeg røyka hasj Nå er jeg morpuleren som du leser om Tar et liv eller to Det er det jeg gjør, for helvete, og liker du det ikke, så knull deg! Dette er en gjeng, og jeg er med i den Min mann Dre vil knulle deg opp ganske snart Med en venstre høyre, venstre høyre er du tannløs Og da sier du: gud forby, de er nådeløse! Alle steder hvor vi går sier de (fordømt!) N M H knuller opp programmet Og da innser du at vi ikke bryr oss Vi sier ikke "bare nei", vi er for opptatt med å si "ja!" til å drikke tom den åttende flasken Ser jeg ut som en morpulende rollemodell? For et barn som ser opp til meg er livet ingenting mer enn tisper og penger For jeg er den typen neger som er bygd for å vare Hvis du knuller med meg vil jeg putte en fot i analen din Du skjønner: jeg gir ikke en knull fordi jeg fortsetter å sløve Hei, hva faen roper de? Gjengmedlem, gjengmedlem! Det er det de roper Det er ikke om en lønn, det er bare om virkeligheten Gjengmedlem, gjengmedlem! Det er det de roper Håper dere sofistikerte morpulere hører hva jeg har å si 2. vers: Når jeg og kompisen min gikk inn i huset Begynte alle neger-drittungene å komme seg ut Fordi du vet, de vet hva som skjer Så vi begynte å se etter tispene med de store rumpene Sånn som henne her, men hun gråt "Jeg har en kjæreste". Tispe slutt å lyv! Dumme hora er ikke noe annet enn en mandig lesbe Plutselig ser jeg noen negre som jeg ikke liker Jeg gikk bort til dem og sa "hva skjer?" Den første negeren jeg så slo jeg i kjeven Ren begynte å slå dem, det samme gjorde E Da ble tiden skyndet av sikkerhet Ut døra, men vi slutter ikke Ren sa "la oss starte noe dritt" Jeg har en hagle, og her er opplegget: Drepe negre med mange skudd Bang! bang! bang! Ja, jeg skjøt Og når man ser etter, er alt man ser løpende negre Som faller og roper og dytter og skriker Og banner, jeg trår tilbake og fortsetter å drepe Og jeg innså at det var på tide å dra for meg Så jeg sluttet og hoppet inn i en bil Men på grunn av den bilen Er N.M.H. etterlyst for et mord For jeg er den typen neger som er bygd for å vare Knuller du med meg, skal jeg putte en fot i analen din Du skjønner: jeg gir ikke en knull fordi jeg fortsetter å sløve Hei, hva faen roper de? Gjengmedlem, gjengmedlem! Det er det de roper Det er ikke om en lønn, det er bare om virkeligheten Gjengmedlem, gjengmedlem! Det er det de roper Håper dere sofistikerte morpulere hører hva jeg har å si (fortsetter...) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 selv om jeg suger i språk generelt har jeg oversatt en del av Eminem - Under the influence (noe av det er oversatt ganske bokstavelig ) Så du kan suge min penis viss du ikke liker min skitt for jeg var høy da jeg skrev dette så sug min ,penis ha ha! to piller popper jeg, til pupillene mine blir så store som to mynter jeg er Clint Eastwood i 20 årene en ung rompe mann med en søppelkorg festet til rompa si slik at rottene ikke kan tygge seg igjennom hans siste bokse jeg er somen mumy om natta , sloss med det lyse lyset redd med fem små Vicadin piller i ham jeg er som en føkkings WASP (White Anglo Saxxon Protestant) i sykehuset tapt skremmer livskiten av allt jeg kommer over i hallene i tenner et lys og plasserer det på mantelen tar en kniv i bladet og stikker deg med føkkins håndtaket så når du finner deg selv pakket inn i rullgardina, skadet hunnhund det er for sent fordi du er hengt fra gradinene, det er gradiner jeg er en opphavsman, 380 slug pistol nedverdigende, lager modere for å drepe hatere beskylt for alle lovbrudd kjennt over ekvator de visste jeg gjorde det (UH-HUH) for å forårsake blod på mine gensre mitt gress vil treffe din brystkasse som en dobbelt kanon jeg er en svart granat som vil suge deg opp i ditt fjes (BLAM) med en femte i meg når jeg propper i meg Remi gjør jeg skit med vilje du vil aldri høre meg si "unnskyld" jeg stjeler hver krone - det må være den veien nigg3r, fjes det gresset jeg solgte deg, Brigadr snøret det du gjømmer deg, jeg får presidenten til å ta en ansiktsløftning nigg3r3 er redde for å gi meg halskjedene slapper av i laben utslettet jeg er den typen som vil drikke Kahlua og Gin - kaste opp på mikrofonene ditt liv er ruinert, du bli søkk våt med en gang og selv på den millon mann marsjen, slosst vi Så du kan suge min penis viss du ikke liker min skitt for jeg var høy da jeg skrev dette så sug min ,penis for jeg gir ikke et knu|| hvis du ikke liker min skitt for jeg var høy da jeg skrev dette så sug min ,penis Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe litt morsomt ja. NWA spesielt, lager mer "hardcore" rapp enn de fleste. Men det er faktisk ikke alle som gjør det.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette er vel grunnen til at vi ikke blir oversvømt av rappere som rapper på norsk Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette er vel grunnen til at vi ikke blir oversvømt av rappere som rapper på norsk jepp, selv om vi har Tungtvann, Gatasparalment og Klovner i Kamp Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tja, hva kan man si? Jeg tenker da på Eminem (nammenam) som synger (rapper); "sorry mama - I didn't mean to hurt you - and tonight - I'll be cleaning out my closet ..." Oversatt blir jo det noe a'la; "Beklager mamma - jeg mente ikke å hurte(?) deg - og ikveld - skal jeg kline ute på klosettet? ..." Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tja, hva kan man si? Jeg tenker da på Eminem (nammenam) som synger (rapper); "sorry mama - I didn't mean to hurt you - and tonight - I'll be cleaning out my closet ..." Oversatt blir jo det noe a'la; "Beklager mamma - jeg mente ikke å hurte(?) deg - og ikveld - skal jeg kline ute på klosettet? ..." Den var konge Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tja, hva kan man si? Jeg tenker da på Eminem (nammenam) som synger (rapper); "sorry mama - I didn't mean to hurt you - and tonight - I'll be cleaning out my closet ..." Oversatt blir jo det noe a'la; "Beklager mamma - jeg mente ikke å hurte(?) deg - og ikveld - skal jeg kline ute på klosettet? ..." burde heller stått skade enn hurte. Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 og ikveld - skal jeg kline ute på klosettet? ..." "I kveld skal jeg rydde ut (av) skapet mitt" mersom.... Men meningen er at han skal ta et oppgjør med fortida si og "get things straight"... Regner jeg med Btw psultan, hvorfor copy-paste fra din(e) post(er) på openlanforumet? 8) Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Den slo an på OL-forumet så jeg tenkte jeg skulle ta den i reprise her. Det er vel ikke så mange her som har hengt på det forumet. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg hater generelt rap.. men dette var morsomt Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hadde vert rått å oversette I Want Out her da... De som kjenner sangen vet hva jeg snakker om This made no sense, right? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 og ikveld - skal jeg kline ute på klosettet? ..." "I kveld skal jeg rydde ut (av) skapet mitt" mersom.... Men meningen er at han skal ta et oppgjør med fortida si og "get things straight"... Regner jeg med Ehh. jeg tror han er klar over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå