GLN Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ryddet litt på pcen, og fant ei .avi fil jeg ville slette. Men da jeg skulle slette den, fikk jeg beskjed at det ikke gikk, fordi filen er allerede i bruk. Jeg mistenker at den er infisert med virus. Hvordan sletter jeg denne filen på en "manuell" måte`? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dette er faktisk noe som oppstår av og til, til og med hos meg. Det jeg da gjør, er å først og fremst åpne "Oppgavebehandling" og raskt se igjennom der, for eventuelle programmer som hindrer slettingen. Fungerer ikke dette, restarter jeg pcen(hvis jeg så inderlig ønsker denne filen slettet!), og forsøker igjen! Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hjelper å restarte. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Prøv Unlocker. Har fungert for meg et par ganger. Eller så kunne du prøvd en av de mer avanserte oppgavebehandlerene, for å se hvilken prosess som bruker den fila, og så stoppe den. Restart bør også fungere. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er Explorers previewfunksjon som lager problemer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=preview Dette er noe jeg anbefaler at alle gjør, den previewfunksjonen er bare tåpelig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Takk skal dere ha. Restartet pcen, men tok også å deaktiverte funksjonen som Johndoemakt sa. Endret 26. oktober 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Takk skal dere ha. Restartet pcen, men tok også å deaktiverte funksjonen som Johndoemakt sa. Har du hørt om unlocker? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet ikke om det er nevnt i dette emne, fordi at det nye systemet som de har laget synes jeg bare er tull, bedre å bla nedover at alle svarene er på samme sida. Har du greid å bytte visningsmodus? Øverst i hver tråd står det "options" og "display mode" hvor standard er "standard", du har sikkert byttet til en av de andre. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet ikke om det er nevnt i dette emne, fordi at det nye systemet som de har laget synes jeg bare er tull, bedre å bla nedover at alle svarene er på samme sida. Har du greid å bytte visningsmodus? Øverst i hver tråd står det "options" og "display mode" hvor standard er "standard", du har sikkert byttet til en av de andre. Noe jeg har merket ofte når jeg driver å googler, og går inn på tråder fra diskusjon.no Da blir visningsmoduset ikke sjelden byttet. Helt sikkert dette du har gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå