Gå til innhold

[Løst]Hvordan slette en fil når den er i "bruk"?

Anbefalte innlegg

Ryddet litt på pcen, og fant ei .avi fil jeg ville slette. Men da jeg skulle slette den, fikk jeg beskjed at det ikke gikk, fordi filen er allerede i bruk. Jeg mistenker at den er infisert med virus. Hvordan sletter jeg denne filen på en "manuell" måte`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er faktisk noe som oppstår av og til, til og med hos meg. Det jeg da gjør, er å først og fremst åpne "Oppgavebehandling" og raskt se igjennom der, for eventuelle programmer som hindrer slettingen.

Fungerer ikke dette, restarter jeg pcen(hvis jeg så inderlig ønsker denne filen slettet!), og forsøker igjen!

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt i dette emne, fordi at det nye systemet som de har laget synes jeg bare er tull, bedre å bla nedover at alle svarene er på samme sida.

Har du greid å bytte visningsmodus? Øverst i hver tråd står det "options" og "display mode" hvor standard er "standard", du har sikkert byttet til en av de andre.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt i dette emne, fordi at det nye systemet som de har laget synes jeg bare er tull, bedre å bla nedover at alle svarene er på samme sida.

Har du greid å bytte visningsmodus? Øverst i hver tråd står det "options" og "display mode" hvor standard er "standard", du har sikkert byttet til en av de andre.

Noe jeg har merket ofte når jeg driver å googler, og går inn på tråder fra diskusjon.no Da blir visningsmoduset ikke sjelden byttet. Helt sikkert dette du har gjort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...