Benor Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heisann! Jeg har ei litt eldre jaktrifle som jeg bruker på jakt. Etter mange fine turer i all slags vær, ser jeg at lakken er slitt bort og at treverket begynner å bli grått og tørt. Er det mulig å gjøre noe med dette? Kan jeg gjøre noe med det selv? Hva trenger jeg da? o.s.v. Takker for svar! Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heisann!Jeg har ei litt eldre jaktrifle som jeg bruker på jakt. Etter mange fine turer i all slags vær, ser jeg at lakken er slitt bort og at treverket begynner å bli grått og tørt. Er det mulig å gjøre noe med dette? Kan jeg gjøre noe med det selv? Hva trenger jeg da? o.s.v. Takker for svar! Du får kjøpt skjefteolje hos din lokale våpenhandler. Skulle tro x antall lag vått i vått burde fikse treverket på rifla di om det ikke er helt ødelagt. Lykke til! Lenke til kommentar
Benor Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Okei, man takker! Treverket er nok ikke ødelagt. Det har blitt sånn i det siste og jeg tenkte jeg se om noe kunne gjøres før det var for sent. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ballistol er ei universalolje som brukes oberalt på våpenet, blir anbefant av mange av landets våpenhandlere. Jeg bruker den selv til rifle og hagle, løp og stokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå