Pandore Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dette bildet av sønnen min tenkte jeg å få trykket på et lerret, men det som er irriterende er den lille delen av ei avis som er nede i høyre hjørne. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fjerne dette uten å croppe bildet?? Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, morsomt blitt og søt unge =D Du kan klone den vekk. Blir en lang og tolmodighets krevende jobb og resultatet kan variere etter hvor flink man er. Det du kan gjøre er jo og gjøre den mørkere? Få den til å se ut som sofaen i bakgrunnen. Vil kansje se teit ut, men er du heldig kan det jo bli bra. Prøv det ut hvertfall! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ville selv valgt et kvadratisk lerret til dette bildet. Med det slipper du også å tenke på avisen Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Det er sikkert noen på forumet som kan hjelpe deg med dette, men har du sett på bildet i stor størrelse? For meg ser det ut som høyre øye er uskarpt, og da er spørsmålet om du ikke vil ta et nytt med bedre skarphet? Endret 25. oktober 2008 av se# Lenke til kommentar
Pant Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tja, du kan jo ta et nytt bilde av sønnen din uten avisen. (Blir ikke like bra resultat hvis sønnen din har blitt 32 år nå) :!: Endret 25. oktober 2008 av Pant Lenke til kommentar
se# Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blir ikke like bra resultat hvis sønnen din har blitt 32 år nå :!: Siden det er tatt med en 400D er det vel bra sjanse for at det kan repeteres. Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 har du photoshop? der kan du bruke verktøyet Crop. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Photoshop CS4 har kommet med en ny funksjon: Da kan du først croppe bort avisa, deretter strekke bildet ut litt så det passer Lenke til kommentar
perottol Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Brukte Photoshop: Merket av hele høyre side av bildet, kopierte dette til et nytt layer (ctrl+j), og strakk det litt ut med free transform (ctrl+j). Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 har du photoshop?der kan du bruke verktøyet Crop. Dette bildet av sønnen min tenkte jeg å få trykket på et lerret, men det som er irriterende er den lille delen av ei avis som er nede i høyre hjørne. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fjerne dette uten å croppe bildet?? Lenke til kommentar
picatta Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Yiihaa, it's solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå