tempel Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei. Er student i Praha, Tsjekkia, og mine foreldre har sendt meg Canal Digital Entertain, dvs., kort og mottaker. Jeg vet at dette er mulig, derfor var kanskje emnetittelen litt misvisende. Det jeg lurer på er om dette er noe jeg kan installere dette selv? Vi er to karer som bor sammen som ikke akkurat er noen genier innen emnet. På taket står det en parabol som vi kan få bruke. De andre nordmennene her med norsk TV har leid inn folk for å gjøre dette for seg, men de har litt venteliste. Endret 25. oktober 2008 av tempel Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis parabolen peker i riktig vinkel, altså mot rett satelitt, bør det være plug&play. Prøv! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det følger med eit kart for vinkler til innstilling av parabol med pakkene. Finnes sikkert på nettet og. Meiner kartet viser heile Europa. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, men hvis denne parabolen brukes av flere naboer, og naboene har stilt inn parabolen for å se på andre satelitter, er et litt slemt å begynne å stille på vinkler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jaja, eg gjekk ut frå at han fekk bruke parabolen som han ville når han skriv "På taket står det en parabol som vi kan få bruke". Lenke til kommentar
tempel Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg tror ikke denne er i bruk av andre. Skal sjekke det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå