Skikongen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Noen som har tips til enkelt programvare som roterer AVI / MPG videoer tatt med digitalkamera? Er sikker på at disse 100MB programmene har funksjonalitet for dette, men er på jakt etter et mindre og enkelt program... Noen tips?? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 jeg vil tippe virtualdub klarer det. Det er gratis og finnes på www.virtualdub.org Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 ...virket ikke som om det programmet hadde den funksjonaliteten. Andre tips? Lenke til kommentar
svingen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 funker det bare se her http://www.ulovlig.info/gallery/upload/temp?full=1 file->open video video ->filter add ->rotate configure ->velg så 180 eller så mye du skal ha video->compression ->velg hva du skal komprimere du skal ha.... video->full compresion (aktivere att du kan komrpimere bilde) sound->compresion->velg lyd kvaliten sound->full compression (aktivere att du kan komprimere lyden) Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 video->compression ->velg hva du skal komprimere du skal ha.... Lastet ned VirtualDub etter å ha lest denne tråden, men min snutt på 2.7Mb blir redusert til 0.5Mb når jeg lagrer til avi. Innebærer ikke dette kvalitetstap? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du kan velge komprimeringsgrad selv, avhengig av hvilken komprimeringsalgoritme du velger. Siden filen blir redusert så mye er det stor sannsynlighet for at du får kvalitetstap, men du kan jo prøve å bedømme dette selv ved å spille av filmene. Ser du ikke forskjell med det blote øyet bør det vel være godt nok. MLW Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du kan velge komprimeringsgrad selv' date=' avhengig av hvilken komprimeringsalgoritme du velger./quote'] Jeg har prøvd så godt som alle sammen(tror det gjenstår et par) og alle ga 0.4 til 0.6Mb. Ukomprimert ble resultatet nærmere 70Mb. Finens det andre filtre som kan lastes ned og plugges inn? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå