Husam Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei. har aldri vært ute i Oslo før, og skal ta med meg to jenter rundt der i november. Vi er 20 alle tre. Noen av dere som bor der som vet hvilke utesteder vi bør besøke om kvelden? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei. har aldri vært ute i Oslo før, og skal ta med meg to jenter rundt der i november. Vi er 20 alle tre. Noen av dere som bor der som vet hvilke utesteder vi bør besøke om kvelden? Dette er et vanskelig spørsmål i og med at jeg ikke vet hvordan "ute" personer dere er. Er MANGE utesteder i oslo, men faen hvor forskjellige folk er Jeg har vært med forskjellige gjenger ut på såkalte "Drit bra steder" men ikke alle har falt i smak. Vil anbefale deg og ta en titt her: http://uteliv.no/i4/ + å høre på hva andre har å si selvfølgelig. Jeg har desverre ingen spesifikke steder å henvise til. Onkel Donald liker jeg godt tho Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette er et vanskelig spørsmål i og med at jeg ikke vet hvordan "ute" personer dere er. Er MANGE utesteder i oslo, men faen hvor forskjellige folk er Ja, skjønner det. Problemet er at jeg egentlig kjenner disse jentene veldig dårlig på dette punktet, og får ikke tatt kontakt nå før vi skal møtes heller. Jeg ble litt i tvil etter å ha sett linken din, kommer man inn som 20-åring på onkel donald? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette er et vanskelig spørsmål i og med at jeg ikke vet hvordan "ute" personer dere er. Er MANGE utesteder i oslo, men faen hvor forskjellige folk er Ja, skjønner det. Problemet er at jeg egentlig kjenner disse jentene veldig dårlig på dette punktet, og får ikke tatt kontakt nå før vi skal møtes heller. Jeg ble litt i tvil etter å ha sett linken din, kommer man inn som 20-åring på onkel donald? Nei der sa du noe. Er vel 24 på Donald. Meen, det er jo ikke en siden for "onkel donald" da. Det er for uteliv generelt. Og aldersgrense står inne på de fleste, hvertfall mest poppulære stedene. Jeg brukte denne siden i starten, når jeg skulle ta med militærkompiser for første gang ut i oslo. (Var i garden, bor i akershus. Kunne ikke om en dritt, men de tror at man det hvis man bor "så nære") Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Nei, skjønner det. Men er egentlig litt ute etter folks personlige erfaringer her. Vet at det finnes noe info rundt på internett. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vil absolutt anbefale nattklubben Roxy. Jeg og noen venner var der og vi digga det. Gossip og Monaco er heller ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er ikke fjortis-stedet Roxy lagt ned enda, altså? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) edited. Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sjekk denne: http://www.nattguiden.no/ Er man 20 og jente kommer man vel inn over alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå