Gå til innhold

Finalfantasy x-2 hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg final fantasy x-2 problemet er at jeg ikke klarer å drepe "tonberry" det er den lille grønne greia. Vet dere ogsen jeg skal gjøre det? bruker de beste angrepene jeg har.

Skjønner bare ikke ogsen jeg skal drepe den, den dør aldri! Den vil bare ikke dø.

Legger til et bildet av den så dere kan se ogsen den ser ut. post-158599-1224964297_thumb.jpg

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du møter han for første gang har han 9999 hp. Sånn jeg tok han var å runne spillet mange ganger begynne på nytt med alle dressperhes og våpen og items til jeg hadde masse abilitys. Jeg klarte heller ikke å ta han første gang. Men du dreper han lett når du har fullt oppgradert dark knight dressphere. Bare bruk meteor regn eller darkness. Funker fint det :)

Lenke til kommentar
Når du møter han for første gang har han 9999 hp. Sånn jeg tok han var å runne spillet mange ganger begynne på nytt med alle dressperhes og våpen og items til jeg hadde masse abilitys. Jeg klarte heller ikke å ta han første gang. Men du dreper han lett når du har fullt oppgradert dark knight dressphere. Bare bruk meteor regn eller darkness. Funker fint det :)

Jeg er på et oppdrag der jeg skal komme meg til et sted, å forbi alle findene, men han dukker opp hele tiden :(

Lenke til kommentar

Egentlig trenger du bare å løpe utenom. Om han går oppover en lang gang løp på siden. står han stille rett framfor deg på et lite utspring, løp til siden og hopp ned hullet lengst "nord" i rommet.

Når du når lv20 (antar du er i via infinito?) og beseirer Dark Elemental vil du få FFX-2's heftigste accessory: Cat nip! Når brukeren har hp i gult (1/3 eller mindre) vil hun alltid gjøre 9999 skade, og det kan kombineres med Gunner's ability Trigger Happy. På lv3 TH klarer jeg 20 treff, altså 20x9999=199.980 skade. Det her bare en håndful fiender som overlever slikt, som fiender litt lenger ned i via infinito og han du møter før vegnagun om du gjorde feil på platformene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...