alextech Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei!Skal bytte ut dataen min..ikke fordi den er ødelagt men noen småting som er galt + at jeg skal opdatere Finnes det et sted i Oslo der man kan få levert inn dataen evt. delene(skjermkort osv..) og få litt penger for det? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva er feil da? Mulig å få solgt til noen?? Mulig du kan tjene litt mer på det, da ikke noen butikker jeg vet om vil ta brukte data deler. Lenke til kommentar
alextech Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva er feil da? Mulig å få solgt til noen?? Mulig du kan tjene litt mer på det, da ikke noen butikker jeg vet om vil ta brukte data deler. okei... feil..nja, det er egentlig ikke noe "feil" men jeg gamer veldig mye og da krever det en data som er litt bedre på andre ting, denne dataen funker ypperlig til jobb, skole osv. sette inn en XP eller Vista cd med drivere burde alt være i orden igjen Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du må nok selge pcen/delene på bruktmarkedet/finn får å få noe igjenn får din data.. Pc butikker funker ikke som en bilbutik som tar din gamle bil i innbytte.. Lenke til kommentar
alextech Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Du må nok selge pcen/delene på bruktmarkedet/finn får å få noe igjenn får din data.. Pc butikker funker ikke som en bilbutik som tar din gamle bil i innbytte.. Ja ok, da får jeg vel skru ut deler og selge, da får jeg vel bare solgt Skjemkort, ram og lydkort? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja ok, da får jeg vel skru ut deler og selge, da får jeg vel bare solgt Skjemkort, ram og lydkort? Det har veldig mye med vilke hw du har i pcen... Har du et ræva skjermkort og en konge cpu, sier det seg hva folk er innterisert i... Sitter du feks med et 939 socket er det mange som er innterisert i hovedkortet ditt... Men du må legge ut info om ditt hw får at vi skal fortele deg hva som lønner seg og legge ut for salg... Lenke til kommentar
alextech Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 ja ok! Prosessor/CPU: AMD athlon64 X2 Dual core 4400+ 2.30GHz Skjermkort: Nvida Geforce 7500LE Ram: 2048MB Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) En god prosessor, og du har sannsyneligvis sokkel 939 (aknskje også AM2). Da kan hovedkort og prosessor lønne seg å selge. Skjermkortet er dårlig, men det finnes jo de som bare skal ha et billig og dårlig skjermkort som fungerer. Endret 26. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
alextech Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Flott takk for godt svar Ja det jeg mente istad med at den funker veldig godt til Skole og Jobb.. trnewger ikke noe bra skjermkort til det... så da burde jeg selge det altså, mening om noen pris jeg burde sette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå