Dimm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Har en Asus EEE som ikke vil starte. når jeg skrur den på så tenner alle LED'ene og alt virker normalt, men skjermen skrur seg ikke på. Har prøvd å ta av batteriet samt å trykke på den lille resetknappen under (den man må bruke binders for å nå til uten at det har forbedres situasjonen. Er det noen her som kanskje har vært borti noe slikt eller kanskje kan komme med gode feilsøknings ide'er? Edit: det eneste lyset som ikke tenner er SSD LED'en (nr. 2 fra høyre) skal koble den til en annen skjer så snart jeg finner en vga kabel for å finne ut om det er maskinen eller skjermen det er noe feil med Endret 25. oktober 2008 av Dimm Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei har du vært koblet opp mot en annen skjerm en den som er på lap topen? vis du har det starter du opp pcen å så trykker "fn" + "f5" prøv det, vis ikke vet jeg ikke hva det er Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 har prøvd å koble den til en ekstern skjerm og alt, men det er ikke bildet å få uansett hva jeg prøver på.. Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 du sier det eneste som ikke tenner er ssd led?.. står ikke ssd for solid state disk?. som vil si at hardisken din ikke fungerer? Lenke til kommentar
Unoelite Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 du sier det eneste som ikke tenner er ssd led?.. står ikke ssd for solid state disk?. som vil si at hardisken din ikke fungerer? opne den og ta ut hardisken og sett den i igjen. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 En skulle vel få bilde selv om harddisken ikke fungerer? Noen pipelyder når du prøver å starte den? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror det er at noen skrudde den av mens den kjørte en bios update (maskinen spør vist automatisk om du vil oppdattere med et ja/nei spørsmål) det skal være en fiks for det forklart her, men jeg får det ikke til å fungere. har en 128mb flashdrive som er formatert til fat16 med filen til eee pc 900 liggede med filnavnet 900.rom i root dir. http://wiki.eeeuser.com/howto:recoverfrombrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå