Nidhogg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en mus tilpasset venstrehendte? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har tilgode å finne mus som er tilpasset venstrehendte, men de som er tilpasset begge funker fint da. Jeg bruker en god gammel Logitech 3-knappers kulemus Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 lær deg å bruke høyre, tar ikke mer enn en dag foran maskinen. selv om jeg er høyre hendt bruker jeg venstre like godt, da høyre har godt av litt hvile av og til. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Selvsagt tar det mer enn en dag å lære å bruke den andre hånda like bra som den du er vant med. Skal ikke du bare prøve å skrive med "den andre hånda", og se hvor vanskelig det er å omstille/omlære seg slik motorikk. Microsoft Intellimouse 1.1 passer både for H og V hånd. Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg kan bruke andre handa like godt som høyre, og jeg brukte ikke mer enn en dag forran pc'en på å mestre det. Derfor gikk jeg utifra at det ikke var spesielt vanskelig. ja det var litt vanskelig de første timene, men det gikk fort over. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 En god fotballspiller bør greie å sparke ballen med begge bena, så en god dataspiller bør vel greie å styre musen med begge? Vel, jeg vil tro at det tar mere enn en dag å skifte over, men etter allerede 1 dag blir man brukar. Man har ikke alle de innøvde reflekser som man har i høyre, men man greier å styre den liksom. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har testet alt som er av muser på markedet nå. Siste og endelige valget falt på mx300. Kongemus,uber sensitiv og kicker i cs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg er venstrehendt, og har ikke problemer med å bruke hverken høyre eller venstre hånd. Jeg bruker dagligdags høyre hånd som musehånd. Hvis man skal bruke venstrehånda, så må man nesten kjøpe seg en mus som er designet uten tanke på høyre/venstre hendte. Som f.eks. Logitech MX300 Lenke til kommentar
Neme Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg får krampe i høyrehånda hvis jeg bruker den til musa :/ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Logitech MX300 fungerer på både venstrehendt og høyrehendt Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg får krampe i høyrehånda hvis jeg bruker den til musa :/ Det er det som kalles musesyke.. Stor sannsynlighet for at du har enten/eller: -Feil sittestrilling bord eller stol eller plassering -Feil mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå