boffeeen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er på utkikk etter et meget bra stereosystem til MacBooken min. 2.1 eller 2.0. Må kunne kobles rett i lydlinja på macbooken, uten noen form for mellomforsterker, uten å ha den rimelig flate lyden til de fleste PC-system. Kan aktive stereohøytalere kobles rett i macen uten noen form for mellomledd f.eks? Har ikke bestemt meg for prisområde, da jeg ikke aner noe om hva en må gi for akseptabel lyd i dette området. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis du ikke har noe imot å bestille fra pixmania, har du dette anlegget. (finnes vel bare i svart) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hatt litt trøbbel med de før, så det unngås helst. Har sett litt på D'feldt sine AudioEngine 5: https://prisguiden.no/product.php?productId=83212 Erfaringer med disse? Vanskelig å finne noe på nettet, annet enn en. Den nevnte god lyd, men at det savnes en sub, noe som jo kan skaffes i ettertid (Har forsåvidt en nå, til et eller annet Creative-annlegg) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har ikke hørt AudioEngine 5 selv, men det jeg har lest meg til virker det som ett ganske bra anlegg til pcen. Har du vurdert andre aktive høyttaler? Monitorer? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er åpen for det meste som kan kobles direkte i macbooken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva med prisgrense da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eg ville definitivt gått for noko utan subwoofer, har aldri sett poenget med ein sub på sånne anlegg. Pris er greit å vite ja. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Tja, smertegrensa går vel på rundt 2k et sted. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg kjøpte et par av disse og synes lyden er helt fantastisk. Kan overhodet ikke sammenlignes med "vanlige" 2.1-system fra creative/logitech etc. De er uten sub men har alikevel veldig god bass. Bassen er presis og har god punch, og er ikke brumlete og bråkete som i mange 2.1-høyttalersett. De er faktisk de beste PC-høyttalerne jeg noensinne har hørt, og lyder til og med bedre enn flere "hi-fi"-anlegg jeg har hørt på. Edit: Fine produktanmeldelser også på de. Endret 26. oktober 2008 av sedsberg Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) De hørtes jo vel og bra ut de! Meget fin pris også. Tips mottas fortsatt med takk! Edit: Har sett litt på Edirol sine produkter på apple.no, noen som har erfaring med disse? Endret 26. oktober 2008 av xBoffen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke hørt de, men de er sikkert greie til prisen. Ikke forvent mye bass da de bare har 4 tommers bass/mellomtone. Apple store er ikke kjent for å være billigst. Du får de samme høytalerne for 1251,- kr hos Instrumentbutikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå