Dr3as Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg er av den typen som lager en side, når den er nesten ferdig og har liggi ute en stund så begynner jeg på en ny fordi jeg ikke er fornøyd med den forrige Tenkte at jeg skulle starte med en siden sida mi forsvant grunnet dobbelt diskkræsj. Selve programeringsdelen digger jeg, html og php er bare fun men når det kommer til design er jeg ingen kløpper. Trenger derfor litt inspirasjon, om noen har noen sider eller ideer jeg kan titte/tenke på hadde det vært fint. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du har jo den gode gamle http://www.2advanced.com .. Har jo og http://www.cwd.dk - En side som ranker andre bra sider. Masse tøffe gfx sider, flash .. masse. Meget bra side hvis du ser etter litt inspirasjon. stå på Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 WOW!!! 2advanced siden er det ALLER BESTE bruk av flash jeg noen gang har sett!! Sinnsykt kul side! Jeg skjønner jo nå at det er på tide å lære seg flash... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hepp Du kan da ta en kikk her http://www.worldbestwebsites.com/ Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg er av den typen som lager en side, når den er nesten ferdig og har liggi ute en stund så begynner jeg på en ny fordi jeg ikke er fornøyd med den forrige har (hadde) det sånn jeg også, men nå tror jeg at siden min har et nogenlunde bra design. Ta en titt. blir glad hvis noen skriver i gjesteboka også. Håper uansett på tilbakemeldinger når det gjelder designet. Jeg er klar over att innholdet suger, så ikke bry dere med det. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 når man ser de sinnsykt klikke psycho sidene til de proffene så blir man bare deprimert når man titter tilbake på sitt eget... de sidene er jo så geniale!! jeg vil også.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Xeofreestyle er vel også nesten en klassiker... Ellers så er 99,9% av alt som er på linkdup ganske bra... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 får ikke så rå selvtillit etter å ha sett sider som 2 advanced etc nei hehe Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Noen som har noen personlige sider da? som de synes har fint design.. jeg skal IKKE stjele noe, trenger bare ideer. og er det noen sider jeg synes inspirerer meg tar jeg kontakt med vedkommene. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 http://home.no/audun.syrstad <= denne siden kunne trenge noen tips ang. design.[/qoute] Selv om det er din side må jeg være enig. Likte den ikke. Og mørk rød på sort bakgrunn er ALDRI en god kombinasjon! Til og med en nyb som meg vet det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 hvem sin side er det mente du? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen som har noen personlige sider da? som de synes har fint design.. jeg skal IKKE stjele noe, trenger bare ideer. og er det noen sider jeg synes inspirerer meg tar jeg kontakt med vedkommene. Du har jo min rober2.com Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Du har jo min rober2.com Imponerende...var mye ved siden jeg likte. Pent utseende. Lett navigasjon. Enkel, men gjennomført grafikk. Bra jobba Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Takk. Det kommer en ny versjon av rober2.com snart. Dagens versjon skal nok legges ned. Den nye vil være en 100% eksperiment side (i Flash). Gled dere! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 min sin er jo temmelig grei. ikke fancy eller avansert, men enkel og grei. Kommer straks litt mer dilldall og en ny versjon så, men foreløpig er den levelig vil jeg påstå www.aaseboe.com har ikke så mye fantastisk å si så går stort sett i bilder fra div fester og ting jeg er med på. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 får ikke så rå selvtillit etter å ha sett sider som 2 advanced etc nei hehe¨hehe sier noe der Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 får ikke så rå selvtillit etter å ha sett sider som 2 advanced etc nei hehe¨hehe sier noe der Jeg blir på en måte "provosert" av å se bra sider, du kan si at jeg jobber bedre etter å ha vært innom linkdup enn å bare starte fra scratch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå