MrAnders Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Disse er ett år gamle, 15,4" skjerm, Prosessor: Intel Pentium Dual Core Prosessorhastighet: 1466 MHz, Minne installert: 2048 MB Harddisk #1: 160 GB Grafikkontroller: Nvidia GeForce 8400M GS. Vista Home Edition. Har vært masse trøbbel. Problemet nå er; overoppheting til de skrur seg av. De kan ikke stå ned på et bord, må ha en kloss eller noe slikt under for å holde dem gående. Men selv med 3 cm fritt luftrom under blir PCene for varme hvis jeg prøver å spille av en DVD på dem. De har ikke virus eller spyware, lite software utover IE og Messenger. De er også trege. Spørsmålet er; finnes det noen sw-løsning for å få ned temperaturen? Ville de vært kaldere hvis jeg installerte XP på dem? De er uten garanti, så jeg må prøve å få ordnet dette uten å sende dem inn. Takknemlig for alle råd! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det har vært ganske mye styr om nettopp 8400m Gs som er for varme og dette er noe flere slitter med. Du kan jo kjøpe sånn der stativ til dem eller noe. Ellers blir ikke den noe særlig kjøligere med Xp istede for Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå