E320CDI Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg kommer ikke inn på pcen. Jeg trykker på knappen og da kommer det bare sånn svart bakgrunn med masse tekst om hvilke cd rom jeg har i pcen også videre. Men, hva skal jeg gjøre for å komme inn? Det er krise. Dette skjedde etter at jeg restartet pcen via knappen på kabinettet, mens den holdt på å jobbe med noe. Jeg kommer altså ikke inn på windowsen. Endret 25. oktober 2008 av E320CDI Lenke til kommentar
dico Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Masse tekst sier meg/oss lite. Du må beskrive hva som står. Evt. feilmelding? Ut i fra beskrivelsen din høres du ikke så datakyndig ut, dermed tror jeg det blir vanskelig å forklare hva som kan være feil. 1. BIOS feil for en eller annen grunn - Løs feilen etter hva en evt. feilmelding sier. 2. Windows har fått en skadet fil. Ofte kommer dette av at windows skriver informasjon til en viktig fil, om pc-en restartes uten videre kan du skade filen og pc-en starter ikke normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå