Gå til innhold

Huff, oh huff

Radeon8500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-17 17:28, Cycl(o)ps skrev:

Vel... :smile: Da er det bare å løp og kjøp Geforce 3, eller Geforce 4 når det kommer. PS: Tipper at GF4 banker raedon 8500! Men selvfølgelig blir det mer penger å betale da... :sad: snufs..

PS: Tipper at R300 tupper GF4 langt inn i tarmene! :wink:

(Jeg er ikke heeeelt gla' i nVidia)

Lenke til kommentar

Virker for meg som om ATI har driti på leggen, hva er dette for noe tull??! Skal de konkurrere med Nvidia burde ihvertfall greie å produsere kortra, om ikke selv men via tredje parts bedrifter. Kortet skulle jo ha vært på markedet før jul, fullt tilgjengelig for alle.

Tenk om AMD hadde gjort det samme i konkurranse med Intel, de hadde vært døde for lenge siden.

ATI gir seg selv ett dårlig bilde med alle disse problemene synes nå jeg.

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-17 17:24, Radeon8500 skrev:

Det er MEGET viktig for meg! Jeg vil bare kjøre "originale" saker! Ikke noe som er mekket av en "samarbeidspartner".

Hercules skal ta over distribusjonen av Radeon kort i europa, derfor vil de kortene vi kommer til å se fra dem, være fullverdige radeon kort,

Kansje med en nydelig blåfarge også:)

Lenke til kommentar

Quote:

Telcontar skrev (2002-01-18 00:47):

Virker for meg som om ATI har driti på leggen, hva er dette for noe tull??! Skal de konkurrere med Nvidia burde ihvertfall greie å produsere kortra, om ikke selv men via tredje parts bedrifter.

Det er vel nøyaktig det samme som NVIDIA gjør? De produserer jo heller ingen kort selv, men leverer kun grafikkbrikkene sin til 3.parts produsenter. Eller?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 21:43, Howard skrev:

Det er vel nøyaktig det samme som NVIDIA gjør? De produserer jo heller ingen kort selv, men leverer kun grafikkbrikkene sin til 3.parts produsenter. Eller?

er akkurat det nvidia gjør ja og alle vet hvordan det gikk med 3dfx når de bestemte seg for å produsere korta selv(ikke det at 3dfx gjorde flere feil dem).

Lenke til kommentar

Ehhh... Nå i alle år har ATi produsert korta sjæl, derfor ble de som regel billigere enn sine konkurrenter i forhold til ytelse. Og etterhva jeg hører og leser rundt omkring på "nettet", så er mange av brikkene som leveres til samarbeidspartnerne "nedskalerte", eller denne såkalte sammarbeidspartneren gjør dette selv med brikkene. DETTE liker jeg IKKE! Sier ikke at det er direkte dårlig de Club3D korta, eller PoV, men jeg har alltid likt at ATi har produsert sine egne kort. Da veit jeg hva jeg får, hva som kommer med i pakka, hvordan eska ser ut (JA! Jeg kjøpte ett Radeon 64MB DDR ViVo retailkort BARE pga. eska! Veit jeg kunne overklokke ett OEM kort, men jeg gjorde ikke det!).

Annenhver thread her i forumet (nesten) handler om hvordan disse sammarbeidspartnerne til ATi utstyrer korta sine/ til ATi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...