Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva jeg skal gjøre med hun her.

Gjest Guest_navn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_navn_*

Ok..jeg gjør det enkelt.

Jeg drev med ei jente, så ble det slutt. Vi forsatte å være venner etter det. 2 uker senere kommer hun og sier at hun forsatt kanskje har følser for meg. Og da kysset vi. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Vi sender meldinger, ringer hverandre, alt sånn. Men kan ikke si vi flørter noe særlig.

Snakker heler ikke stort om "oss", jeg vil vite om det blir noe eller ikke? Hva skal jeg gjøre? Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_navn_*
Det er ganske essensielt å nevne hva du selv vil. Du må da ha sagt noe etter at hun sa at hun fortsatt kanskje har følelser for deg.

Jeg sa at jeg ikke visste hva jeg skulle si :S også sa jeg at det er får hun og finne ut hva hun føler..jeg visste ikke hva jeg skulle si :S se for deg situasjon.

Lenke til kommentar

Vil du være sammen med henne da?

Hvis du er usikker, kan du bare si til henne at du fortsatt vil møte henne, men vente litt med at dere skal kalle dere kjærester.

Hvis du vil vite hvordan det blir, er det jo bare å spørre: "Tenker du at vi skal bli noe mer liksom, eller hva synes du?"

Det årne sæ sjø :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_navn_*
Vil du være sammen med henne da?

Hvis du er usikker, kan du bare si til henne at du fortsatt vil møte henne, men vente litt med at dere skal kalle dere kjærester.

Hvis du vil vite hvordan det blir, er det jo bare å spørre: "Tenker du at vi skal bli noe mer liksom, eller hva synes du?"

Det årne sæ sjø :)

Jeg vet ikke om jeg vil være sammen med henne... og ja, vi møter hverandre osv..men det skjer ikke noe mer liksom :S og jeg må innrømme jeg savner henne litt..

Hun er ikke god på å snakke om sånn, så det er utorlig vanskelig.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet det, så kommer du til å finne ut det etter hvert. Men den erfaringa jeg har med folk som ikke vet om de liker noen, er at de somregel ikke liker dem. Og da er det bedre å ikke bli sammen med henne, enn å bli sammen med henne, for så å slå opp 2 uker etterpå når du vet at hun ikke er noe for deg.

Men hvis du savner henne, er jo det et godt tegn.

Det er ikke lett å snakke om sånne ting, jeg er ikke god ¨på det selv, men hvis du vil ha svar, kan du egentlig bare finne dem i deg selv eller henne. Fremmede vet ikke hvordan dere føler. :p (klisje, jeg vet, men det er sånn)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_navn_*
Hvis du ikke vet det, så kommer du til å finne ut det etter hvert. Men den erfaringa jeg har med folk som ikke vet om de liker noen, er at de somregel ikke liker dem. Og da er det bedre å ikke bli sammen med henne, enn å bli sammen med henne, for så å slå opp 2 uker etterpå når du vet at hun ikke er noe for deg.

Men hvis du savner henne, er jo det et godt tegn.

Det er ikke lett å snakke om sånne ting, jeg er ikke god ¨på det selv, men hvis du vil ha svar, kan du egentlig bare finne dem i deg selv eller henne. Fremmede vet ikke hvordan dere føler. :p (klisje, jeg vet, men det er sånn)

Jeg føler får å spørre henne rett ut, men vet ikke om det er så veldig smart?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_navn_*
Nja, i dette tilfellet kan du nok bare spørre henne om hva hun tenker om at dere skal bli sammen ja. Men det er å oppfordre til at dere skal bli sammen, så hvis du ikke vet om du vil bli sammen med henne, hvorfor oppfordre til det?

Jeg vil egentlig bare finne ut om hun vet det selv, og hvis hun vet det tar jeg sjangsen og prøver igjen. Hvis hun ikke vet så burde vi kanskje finne det ut sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...