Gå til innhold

Nintendo Wii, en fungerende dvd spiller ?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei! Lurer på og anskaffe Nintendo Wii, men må vite om den har mulighet for og spille av DvD-R og evt. DvD+R plater. Dette fordi jeg vil ha muligheten til og spille av filmer som jeg evt. leier/kjøper. Tenker ikke på brenneplater, men slike du får i butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Svaret på det spørsmålet blir mest rett nei, Wii kan ikke spille av DVD filmer.

Wii har DVD spiller, men mangler software for å spille av filmer. Er mulig slik software vil bli tilgjengelig en gang, men per nå har Wii ikke mulighet for DVD film avspilling.

Leit og høre :( Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Hei! Lurer på og anskaffe Nintendo Wii, men må vite om den har mulighet for og spille av DvD-R og evt. DvD+R plater. Dette fordi jeg vil ha muligheten til og spille av filmer som jeg evt. leier/kjøper. Tenker ikke på brenneplater, men slike du får i butikken.

Hei

Det går nok ikke an å spille av dvd Nei! men du kan chippe den slik at den fungerer, men det er ikke noe meg og deg får till, du trenger proffe folk.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Annonse er fjerna.

Lenke til kommentar
Jo, det er mulig å spille av (kvaliteten faller endel). Du må installere noen homebrew apps på wiien. Dette trenger du ikke chip for.

*Kremt*

Måtte man ikke chippe wiien for å kunne få homebrew apps??

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...