Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Lurer på og anskaffe Nintendo Wii, men må vite om den har mulighet for og spille av DvD-R og evt. DvD+R plater. Dette fordi jeg vil ha muligheten til og spille av filmer som jeg evt. leier/kjøper. Tenker ikke på brenneplater, men slike du får i butikken. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Svaret på det spørsmålet blir mest rett nei, Wii kan ikke spille av DVD filmer. Wii har DVD spiller, men mangler software for å spille av filmer. Er mulig slik software vil bli tilgjengelig en gang, men per nå har Wii ikke mulighet for DVD film avspilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Svaret på det spørsmålet blir mest rett nei, Wii kan ikke spille av DVD filmer.Wii har DVD spiller, men mangler software for å spille av filmer. Er mulig slik software vil bli tilgjengelig en gang, men per nå har Wii ikke mulighet for DVD film avspilling. Leit og høre Takk for svar Lenke til kommentar
infamoustheone Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei! Lurer på og anskaffe Nintendo Wii, men må vite om den har mulighet for og spille av DvD-R og evt. DvD+R plater. Dette fordi jeg vil ha muligheten til og spille av filmer som jeg evt. leier/kjøper. Tenker ikke på brenneplater, men slike du får i butikken. Hei Det går nok ikke an å spille av dvd Nei! men du kan chippe den slik at den fungerer, men det er ikke noe meg og deg får till, du trenger proffe folk. Endret 29. oktober 2008 av ttt Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jo, det er mulig å spille av (kvaliteten faller endel). Du må installere noen homebrew apps på wiien. Dette trenger du ikke chip for. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Annonse er fjerna. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jo, det er mulig å spille av (kvaliteten faller endel). Du må installere noen homebrew apps på wiien. Dette trenger du ikke chip for. *Kremt* Måtte man ikke chippe wiien for å kunne få homebrew apps?? Endret 5. november 2008 av Zarfax Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Homebrew channel kan vel installeres via Twilight Hack? Og for å kjøre den trenger du vel ikke noe chip? Endret 2. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Home Brew channel kan vel installeres via Twilight Hack? Og for å kjøre den trenger du vel ikke noe chip? Korrekt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Homebrew channel kan vel installeres via Twilight Hack? Og for å kjøre den trenger du vel ikke noe chip? Men støtter Homebrew Channel dvd-er da? Har dvd-spiller uansett, så ikke noe stress, men bare lurer. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Man kunne tidligere innstallere en DVDspiller via Homebrew Channel, men denne skal visstnok ikke fungere lenger, så inntil videre, nei, du kan ikke spille av DVD på Wii. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Man kunne tidligere innstallere en DVDspiller via Homebrew Channel, men denne skal visstnok ikke fungere lenger, så inntil videre, nei, du kan ikke spille av DVD på Wii.Hvorfor skal ikke denne fungere lenger? Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg har en moded wii(modifisert)jeg spiller filmer med (dvd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå