JonasBever Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lurer på hvor mange plomber det er i dette effektanlegget og hvor dem sitter, takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Plomberte effektanlegg er vel en selvmotsigelse. Er virkelig uorginale "effektanlegg" som selges i norge plombert ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ja "såklart" finnes det plomberte effektannlegg. Det er vel fordi det som regel er svindyrt med orginale anlegg, og ofte vanskeligere å skaffe. Som regel så er det enten sugerør-plombe eller femmer-plombe, og den ligger i svanehalsen. På denne potta var det 2 stk, en i svanehalsen og en i lyddemper. http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=113 Du må kanskje være medlem for å se bilder. Endret 25. oktober 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Plomberte effektanlegg er vel en selvmotsigelse. Er virkelig uorginale "effektanlegg" som selges i norge plombert ? Mange er faktisk det ja. Står til og med at det følger med godkjennelsespapir for bruk på vei. (Det gjorde det ikke hos meg.) Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg kjøpte nylig et Metrakit effektanlegg til moped. følgte med godkjenningspapirer og alt, siden det er (var) plombert. plomba ligger i enden av svanehalsen der potta festes til motoren! det er 2 sveisepunkter som du slår hardt på, og plumba er løs etter ca 10 harde slag tenker jeg. eneste er at du må pirke ut plomba som kan være litt vrient, hvis den forsvinner langt nedi ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå